Ursa Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Heisann! Jeg har i dag fått tilslaget på en Century Optics anamorfisk linse fra ebay.com. Linsen har 58mm filterdiameter, og jeg bare lurer på denne vil fungere med mitt TRV900, som har 52mm filterdiameter når jeg kjøper en step-up-ring? Det enorme problemet er at jeg har bestilte den versjonen av linsen som har bajonettfeste, i stedet for vanlig skrufeste, og jeg veit ikke om den vil sitte fast på "kun" en step-up-ring! Det er kritisk med et hurtig svar, så jeg håper det er andre her i Norge som har fått prøvd denne linsa. Jeg er ufattelig desperat etter denne informasjonen.. Jeg kaster ikke 7000 ut vinduet for å si det sånn. på forhånd takk! Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Kan være vanskelig å få svar på. Det nærmeste må være å spørre leverandøren av linsa om den vil passe til ditt kamera. Lenke til kommentar
Ursa Skrevet 27. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2004 Nå har jeg kjøpt linse, og jeg endte opp med en fra Optex i stedet for en fra Century Optics. Kan fortelle at den funker veldig bra! Skal legge ut litt sammenligningsbilder her etterhvert. Til alle som har lyst på en slik linse: kjøp fra www.ebay.co.uk siden du får de til 4000 derfra i stedet for 10000 fra en norsk nettbutikk. Lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå