Gå til innhold

SE K500 vs. N-gage QD

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Den F500i-saken så skikkelig jalla ut. En telefon jeg fint kan se for meg på Mix-kiosker for 599kr med kontantkort.

Men dit kommer den aldri, med tanke på at den er bundet til Vodafone og ikke kommer til Norge.

Men tanken er god, den blir jo billig.

Lenke til kommentar
N-gage. Med mindre du har behov for radio, kjøp QD. Batteriet på den originale holder ikke mål hvis du har tenkt å bruke noen av funksjonene.

Den F500i-saken så skikkelig jalla ut. En telefon jeg fint kan se for meg på Mix-kiosker for 599kr med kontantkort.

kjøp k500 skal ha kamera som som ikkje nQd har QD er ein dritt mobil!k500 er ein seriøs mobil i frå sony ericsson den skal vere ein konkurent til nokia 3220 og siemens c65.

Lenke til kommentar
kjøp k500 skal ha kamera som som ikkje nQd har QD er ein dritt mobil!k500 er ein seriøs mobil i frå sony ericsson den skal vere ein konkurent til nokia 3220 og siemens c65.

Det du sier her er ifølge meg bare tull. Nokia QD har symbian som rett og slett gjør den overlegen over F500i når det gjelde muligheter.

At den mangler kamera har ingenting med saken å gjøre når kameraene alikevel er dårlige...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...