Skrue_McDuck Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Som topic sier N-gage vs. K500 eller F500 eller hva den heter! Jeg er bare ute etter funksjonene, men hvis noen har erfaringer så kom med dem ! takk for alle svar... Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Jeg hadde valgt N-Gage QD.Siden den har series 60 eller Symbian OS.Mye mer muligheter for å installere og tilpasse mobilen bedre.Og man kan spill mye bedre spill på QD etter min mening. Lenke til kommentar
Habla Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Den heter F500i..............................................siden du ikke viste det. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Den heter F500i..............................................siden du ikke viste det. .. nå begynner du bare og bli irriterendes :!: Lenke til kommentar
Habla Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Ta det meg ro, snart er det over......så går jeg i dvale igjen.... Bye..bye Nederland Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 N-gage. Med mindre du har behov for radio, kjøp QD. Batteriet på den originale holder ikke mål hvis du har tenkt å bruke noen av funksjonene. Den F500i-saken så skikkelig jalla ut. En telefon jeg fint kan se for meg på Mix-kiosker for 599kr med kontantkort. Lenke til kommentar
genser Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Den F500i-saken så skikkelig jalla ut. En telefon jeg fint kan se for meg på Mix-kiosker for 599kr med kontantkort. Men dit kommer den aldri, med tanke på at den er bundet til Vodafone og ikke kommer til Norge. Men tanken er god, den blir jo billig. Lenke til kommentar
kodak Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 N-gage. Med mindre du har behov for radio, kjøp QD. Batteriet på den originale holder ikke mål hvis du har tenkt å bruke noen av funksjonene. Den F500i-saken så skikkelig jalla ut. En telefon jeg fint kan se for meg på Mix-kiosker for 599kr med kontantkort. kjøp k500 skal ha kamera som som ikkje nQd har QD er ein dritt mobil!k500 er ein seriøs mobil i frå sony ericsson den skal vere ein konkurent til nokia 3220 og siemens c65. Lenke til kommentar
kodak Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Den heter F500i..............................................siden du ikke viste det. .. nå begynner du bare og bli irriterendes :!: den skal hete k500 når den kommer her i norge.... Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 kjøp k500 skal ha kamera som som ikkje nQd har QD er ein dritt mobil!k500 er ein seriøs mobil i frå sony ericsson den skal vere ein konkurent til nokia 3220 og siemens c65. Det du sier her er ifølge meg bare tull. Nokia QD har symbian som rett og slett gjør den overlegen over F500i når det gjelde muligheter. At den mangler kamera har ingenting med saken å gjøre når kameraene alikevel er dårlige... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå