Gå til innhold

Vifte styrer med temp. viser

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

forklarte meg sikkert litt dårlig :p eg er på jakt etter eit kontroll panel? sånn deksel framme på pc'n der eg kan justere hastigheten på viftene, samtid vil eg ha et display som kan vise temp på cpu psu og kabinett...

Lenke til kommentar
Tror eg går for denne. Når det står at den styrer kabinett vifte, må eg da velge meg ut ei, eller er det mulig å kontrolere alle?

Med litt forgrening så kan du nok styre flere vifter på én kanal...

Men da spørs det hvor mange watt det blir å hvor mange watt hver kanal tåler..

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Jeg har hatt Aerogate 2..

For å si det sånn, kjøp deg heller Sunbeam Rheobus.. eneste du mangler da er turtall avlesning.

Aerogate 2 saken justerer viftene etter egen meining... er noen temp grenser, men som du ikke kan endre på.

Den gneller på oppstartet..

etter min mening så var det tungvindt å strye viftene.. og ville du den skulle gå på laveste hastighet, og tempen ble for høy, som i mitt tilfelle over 45 grader så justere den opp hastigheten.. .

Har heldigvis i dag solgt den.. men klarer du å leve med det, så for all del, kjøp den :)

Lenke til kommentar
Jeg har hatt Aerogate 2..

For å si det sånn, kjøp deg heller Sunbeam Rheobus.. eneste du mangler da er turtall avlesning.

Aerogate 2 saken justerer viftene etter egen meining... er noen temp grenser, men som du ikke kan endre på.

Den gneller på oppstartet..

etter min mening så var det tungvindt å strye viftene.. og ville du den skulle gå på laveste hastighet, og tempen ble for høy, som i mitt tilfelle over 45 grader så justere den opp hastigheten.. .

Har heldigvis i dag solgt den.. men klarer du å leve med det, så for all del, kjøp den :)

jeg har nettppp kjøpt den rheobus fra sunbeam, å må si jeg er veldig fornøyd med den

Lenke til kommentar

En Digital Doc 5+ er tingen, den eneste styringa som kan kontrollere 8 vifter uavhengig! Har hatt den selv og den fungerer utmerket, alle mulige avlesninger kan gjøres pluss at den har plass for HD invendig og en PAnic button som starter alle viftene samtidig. En litt mindre avansert jeg anbefaler er Zalman sin 6-kanals

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...