Tafsen Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Er på jakt etter en billig vifter styrer med temperatur viser, helst digitalt. Noen som utmerker seg mer enn andre? Noen anbefalinger? Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Tror de fleste temp.styrte vifter bare lever sitt eget liv etter hvor varmt det er, ikke viser hvor varmt det er... Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 1. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2004 forklarte meg sikkert litt dårlig eg er på jakt etter eit kontroll panel? sånn deksel framme på pc'n der eg kan justere hastigheten på viftene, samtid vil eg ha et display som kan vise temp på cpu psu og kabinett... Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Slik? Se litt Her. Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 1. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2004 Tror eg går for denne. Når det står at den styrer kabinett vifte, må eg da velge meg ut ei, eller er det mulig å kontrolere alle? Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 For meg ser det ut til at du kan styre 4 vifter... Lenke til kommentar
Talker Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Tror eg går for denne. Når det står at den styrer kabinett vifte, må eg da velge meg ut ei, eller er det mulig å kontrolere alle? Med litt forgrening så kan du nok styre flere vifter på én kanal... Men da spørs det hvor mange watt det blir å hvor mange watt hver kanal tåler.. Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 5. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2004 Det er max 18w på kvar kanal. Eg hadde tenkt meg eit par av desse, og dei trenger jo under 2w så det burde no gå bra Lenke til kommentar
CannibalCorpse Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Beklager om dette er bumping, men har du fått den Aerogate 2 styringa di, "Trådstarter"? Vurderer en slik selv og lurte på åssen den er i bruk med tanke på den automatiske viftekontrollen! Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Jeg har hatt Aerogate 2.. For å si det sånn, kjøp deg heller Sunbeam Rheobus.. eneste du mangler da er turtall avlesning. Aerogate 2 saken justerer viftene etter egen meining... er noen temp grenser, men som du ikke kan endre på. Den gneller på oppstartet.. etter min mening så var det tungvindt å strye viftene.. og ville du den skulle gå på laveste hastighet, og tempen ble for høy, som i mitt tilfelle over 45 grader så justere den opp hastigheten.. . Har heldigvis i dag solgt den.. men klarer du å leve med det, så for all del, kjøp den Lenke til kommentar
JassFatt-aka-Andre Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=ALDV02 denne er bra har den selv men sen piper hver gang du startter pc n (bare trykk inn dn store knappen så stopper det) Lenke til kommentar
LarsFromasj Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Den piper da bare to ganger ved oppstart. Rekker ikke å slå av det? Det gjør iallfall min. Lenke til kommentar
JassFatt-aka-Andre Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 HUMM merkeli Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 2. august 2004 Forfatter Del Skrevet 2. august 2004 Har du kobla til alle sensorane? Det samme skjedde med meg før, men nå piper den bare to ganger. Lenke til kommentar
LarsFromasj Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Jeg har ikke koblet til alle sensorer eller alle vifte-kanalene, men den piper fortsatt bare to ganger. Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 2. august 2004 Forfatter Del Skrevet 2. august 2004 Et eller anna gale er det iallfall kanskje tempen er for høg? Lenke til kommentar
destroyy Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Jeg har hatt Aerogate 2..For å si det sånn, kjøp deg heller Sunbeam Rheobus.. eneste du mangler da er turtall avlesning. Aerogate 2 saken justerer viftene etter egen meining... er noen temp grenser, men som du ikke kan endre på. Den gneller på oppstartet.. etter min mening så var det tungvindt å strye viftene.. og ville du den skulle gå på laveste hastighet, og tempen ble for høy, som i mitt tilfelle over 45 grader så justere den opp hastigheten.. . Har heldigvis i dag solgt den.. men klarer du å leve med det, så for all del, kjøp den jeg har nettppp kjøpt den rheobus fra sunbeam, å må si jeg er veldig fornøyd med den Lenke til kommentar
JassFatt-aka-Andre Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 har kobla inn alle sensorene men cpu kanalen virker ikke den står altid på off og blinker ! den er vist ødelakt Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Det går ikke ann å koble bort de to pipene ved oppstart. For å gjøre det må høyttaleren bort.. For at den ikke skal pipe, så må CPU og VGA være koblet til tror jeg.. iallefall CPU.. Lenke til kommentar
To be honest Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 En Digital Doc 5+ er tingen, den eneste styringa som kan kontrollere 8 vifter uavhengig! Har hatt den selv og den fungerer utmerket, alle mulige avlesninger kan gjøres pluss at den har plass for HD invendig og en PAnic button som starter alle viftene samtidig. En litt mindre avansert jeg anbefaler er Zalman sin 6-kanals Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå