madrass Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Heisann! Jeg reiste i går ganske langt for å få endelig få tak i en 7610, men oppdaget i dag, etter mange timers venting på at telefonen skulle lades opp, at de eneste språkene jeg fikk valgt på telefonen var engelsk, svensk og finsk!!!? Dette må vel være en telefon med uferdig software eller liknende? Noen andre som har hørt om dette? Lenke til kommentar
smoker2 Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Hei Jeg har dansk,engelsk og norsk som skriverspråk Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Siden du reiste langt for å få tak i den, reiste du kanskje til sverige? I sverige har de en annen språkpakke, noe som er årsaken til at du ikke har norsk. Du kan sikkert få et verksted til å legge inn den norske pakken for deg. Lenke til kommentar
madrass Skrevet 1. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2004 hehe. Nei, reiste nok ikke helt til sverige men når du nevner det: Manualen min er på svensk, så kan hende at de har fått inn en telefon på elkjøp der jeg var, som egentlig skulle havnet i sverige? Lenke til kommentar
kanonterje Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 hmm...fikk akkurat samme som deg, også på en elkjøpbutikk... får ringe dem imorra og spørre om de kan fikse det. Eller noen som har noe pakke du kan laste ned? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå