MaxCPU Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 (endret) Vurderer å kjøpe meg en PDA med enten ekstern eller innebygget GPS. Problemet er bare at markedet er så stort. Jeg er fortrinnsvis interessert i pakkeløsninger med "bilkit". - Pocket PC 2003 - 300 Mhz Det der oppfylles av de fleste modellene. - Fortrinnsvis TomTom 3 - Gjerne innebygget WLAN/BT og ikke minst forbruker iR (bruke som fjernkontroll utenfor bil) Jeg har sett på Dell X3/X5 (4091,-), Medion (4295,-), HP Ipaq H1940 (5320,-) Zepto Mio 168 (4958,-) og Mitac Mio 168 (4948,-) og Garmin iQue 3600 (6064,-/(4500,-)) Med kabel mellom PDA og GPS slipper jeg å lade mottakerens batterier i det uendelige, men det blir jo fortsatt en kabel som kommer til å være i veien. Integrerte enheter høres deilig ut, men da blir det ikke noe TomTom 3 Noen som kan hjelpe meg ut av jungelen? Har allerede lest tester av Dell X5, Zepto og Medion. Edit: Grunnen til at jeg ønsker WLAN/BT/forbruker iR er for å kunne bruke PDA som fjernkontroll i hjemmekinoen og for kommunikasjon med mobiltelefonen (BT er minst viktig). Prisklasse 4-5000,-, men jeg begynner å skjønne at det blir vanskelig med WLAN... Endret 30. juni 2004 av MaxCPU Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå