anon12234 Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 hei, jeg har kommertil en boss som jeg ikke får til å drepe. han er en stor flyvende demon med vinger. første boss tror jeg faktisk. men altså, først starter du på et eller anna rund tat og så må du skyta han når han kommer flyvendes. etter hvert kommer han ned på bakken om du detter etasje etter etasje ned mens han færer rundt å går på golvet å slår deg. sto å skøyt på han i minst 10 min. til slutt dør jeg......., ca hvert minutt så får han noen blåe stråler i seg fra statuer rundt arenaen. noen som vet hvisken boss jeg tenker på?. isåfall, hvordan drepe han? Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Hvis du er på den laveste etasjen må du skyte statuene mens han "lader seg opp". Så lenge det finnes statuer vil han kunne få tilbake helsen, men når du har ødelagt dem alle er det rimelig lett å vinne. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 30. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2004 oki, takker joachim.... Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 30. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2004 bah, klarte han på første forsøk nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå