hifiman Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 (endret) Fikk idag en pakk fra databutikken.com , men fikk feil vare så nå har jeg sendt i retur forespørsel på databutikken.com.. Så det jeg lurer er det noen som har erfaring med databutikken.com angående retur ? Er dem rask etc... ? Endret 30. juni 2004 av hifiman Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 De har ikke vært gode på retur før, men hvordan de er nå er ikke lett å si. Du får håpe på det beste Lenke til kommentar
Godrick Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 (endret) Det tok 3 - 4 uker før jeg fikk tilbake minne varer(jeg har sent retur på flere produkter). Etter min erfaring, så er databutikken treig. Endret 30. juni 2004 av Godrick Lenke til kommentar
hellfury Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 De er desidert ikke de kjappeste nei... Men jeg mener jeg hørte noe om at de nå hadde åpnet en avd. i Norge? Lenke til kommentar
enden Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 De har åpnet en service og supportavdeling i Norge (Halden tror jeg). Jeg har ikke prøvd denne, men det burde jo kutte en drøy uke på en retur da man slipper frakten til Sverige. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå