cassidy Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 uenig i at draw er genialt. jeg likte mye bedre sphere systemet i X i så fall. Lenke til kommentar
Ny i gamet Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 uenig i at draw er genialt. jeg likte mye bedre sphere systemet i X i så fall. Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Likte materia og FFIX-ability systemet jeg Lenke til kommentar
cassidy Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 joda,absolutt. materia er genialt.lurer på hvordan systemet blir i XII,jeg.... Lenke til kommentar
Ny i gamet Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Håper inderlig de har med MANGE typer equipment, og at de spiller inn på en character's attributes! (IKKE sånn som i X!) Gjerne gå tilbake til systemet fra FFIX, det var digg! Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Nah, er ikke så glad i IX systemet jeg. Likte best Materia og Sphere grid'n jeg! Var jo egentlig greit med auto abilities og sånt og da.... Kunne hatt med litt IX, litt materia, og noe sphere grid aktig... Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Håper inderlig de har med MANGE typer equipment, og at de spiller inn på en character's attributes! (IKKE sånn som i X!) Gjerne gå tilbake til systemet fra FFIX, det var digg! Kunne ikke hvert mer enig! Dette irriterete meg meget! (sammen med null world map ) Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Jeg liker FFX,selv om jeg ikke spiller den typen spill.Super historie,gameplay og grafikk.Konge spill Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Det som er med Final Fantasy X, er at det faktisk har fått folk til å spille, som i utgangspunktet ikke liker de andre Final Fantasy-spillene og kanskje ikke liker RPG i det hele tatt. Det er nok fordi FFX er noe annerledes, litt mer nybegynnervennlig vil jeg tro. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Faktiskt litt sant det du sa der Nevnarion Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Enig med Teddy der altså.. "Nev" er inne på noe (Greit om jeg kaller deg Nev? ) Med FFX ble FF litt mer grafisk anlagt, og folk som baserer gode spill på grafikken strømmet til.. Men det er jo alt i alt ikke noe dårlig spill! Det finnes ikke noe dårlig FF spill.. Jeg har talt. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Helt greit det veit du. Du er ikke den første Og Swoofah har helt rett, det finnes ikke noe dårlig Final Fantasy-spill Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Helt greit det veit du. Du er ikke den første Og Swoofah har helt rett, det finnes ikke noe dårlig Final Fantasy-spill Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå