magnum76 Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Hdd Health viser at disken tar kvelden 17.08.2004 som forøveri er bursdagen min Lenke til kommentar
Nemon Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Personlig så ville ikke jeg ha stolt så alt for mye på det programmet der, har det selv, og mine tar kveld i henholdsvis 2012 og 2014 i følge HDD Health. Tipper selv den første tar kveld i løpet av året. Lenke til kommentar
ozone Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 (endret) Det hadde vært fint hvis HDD-health funket, men det gjør det dessverre ikke Jeg har 8 disker i maskinen min (4 viser i HDD-health), og 2 av dem har fått dødsdommen flere ganger. ene øyeblikket mange år fram i tid, neste om noen uker. Det skal ikke store variasjonene i spin-up-time og andre parametre før den mener noe er galt. Den er rett og slett FOR følsom. Slik at når det virkelig er noe galt, tror du ikke lenger på den... Her påstår den at ene hardddisken min med 97% nøyaktighet skal konke ut i 2160! Det er helt greit for meg!!! :!: (Men jeg heller nok mer mot de resterende 3 prosentene...) Endret 30. juni 2004 av ozone Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 (endret) Slettet.... Endret 30. juni 2004 av pain Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå