Belzbub Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Problemet kom etter at jeg installerte et Promise SATA 150 TX2 Plus kontroller kort og 2 stk. WD 200GB disker. Skjermen går plutselig i sort , men jeg tror ikke maskinen låser seg da det høres ut som den skriver til noen av diskene. Hadde som teori at det var strømforsyningen som ikke klarte å levere nok strøm til skjermkortet. Har et Fortron Source 350W PSU. Har også totalt 6 disker, GF4 TI4800 skjermkort, nettverkskort, ISDN kort, DVD brenner, cd brenner. TV kort, lydkort. Cpu er Athlon XP 2600 OC til 2389Mhz. Har også 2 viftestyringer og 7 kabinettvifter. Nå har jeg tatt ut Tv kortet og lydkortet, Promise kortet og de 2 nye diskene uten at det hjelper. Er det skjermkortet som er gåent?? Eller har jeg fått et nytt forbanna virus?? Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 350w hørtes lite ut til det der... har du prøvd å ikke klokke? Lenke til kommentar
Belzbub Skrevet 30. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2004 Har skruvd ned litt ja, fra 177Mhz FSB til 170 uten bedring. Lenke til kommentar
px Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Sannsynligvis for lite strøm. Kjøp 450w så er du sikker. Lenke til kommentar
Belzbub Skrevet 2. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2004 Har nå plukket ut en del stasj men det er ingen forandring. Men det er ingen problemer når jeg spiller. Det virker som det kommer når jeg går på nett, da kommer det ganske kjapt. Har også reformatert med uten forandringer. Forsalg?? Lenke til kommentar
Belzbub Skrevet 3. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2004 Har nå tatt ut skjermkortet og byttet til et gammelt PCI kort og nå virker det som det går bra, er det HK eller skjermkortet som er def. tro?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå