Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 hva er deres forslag ? har 06 på min, lurer på om jeg burde oppdatere Lenke til kommentar
_dAwn_ Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 FW 07 er jo nyere og har samme lydstyrke som FW 06. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 alt fra og med 10 frister ikke pga denne såkalte lyd-bugen. men tjener jeg noe på å oppgradere til f.eks 09 ? Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Jeg bruker 12 og har ikke hatt noe kluss (installerte den rett etter jeg fikk telefonen). Men har du behov for veldig høy ringelyd så er den visstnok ikke greia. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 (endret) jeg har ikke behov for veldig høy ringelyd akkurat, men hvis den er betraktelig lavere enn den jeg får når jeg har ringelyden på fullt på profilen "generell" så frister det kanskje ikke så mye. men er jo mange som sier at telefonen blir raskere osv, vet ikke helt, kan likegodt oppgradere egentlig, er ikke verre enn at jeg leser tips&triks og finner ut hvordan jeg går tilbake. edit: sjekket selv Endret 1. juli 2004 av Slettet-80wCWpIM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå