Nemon Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Har nettopp satt inn en WD 200GB disk, men problemet er at når jeg prøver å kopiere noe inn på disken så crasher windows, det går helt greit å kopiere ting fra disken. Fikk kopiert rundt 100GB inn på disken før problemet oppstod, og jeg skjønner ikke stort av hva problemet kan være, derfor lurer jeg på om noen av dere kan ha noen tips? Windows crasher også hvis jeg kjører scandisk eller f.eks åpner partition magic. Disken er ikke partisjonert bare så det er sagt. Lenke til kommentar
Nemon Skrevet 30. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2004 Ikke blåskjerm, men maskina rebooter bare! Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Har du kraftig nok PSU? Nærliggende å tenke på når du har installert en ekstra komponent og maskinen restarter. Lenke til kommentar
Nemon Skrevet 30. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2004 Er nok rimelig utelukket at det er for liten PSU som er problemet, har testet ut det. Saken er at windows (xp) har blitt veldig ustabilt etter at jeg satte inn den nye disken. Skjønner ikke helt hvorfor, for den virket jo helt fint til å begynne med. Trenger fortsatt litt nye tips her! Lenke til kommentar
donald D Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Har du windows Service Pack 1 ?` Hvis ikke installer det , har hørt at det skal fikse problemet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå