Gå til innhold

*Final* Fantasy, også er det 11 av dem...

-Teddy-

Anbefalte innlegg

Voivoi, så koselig med så mange likesinnede :)

Final Fantasy-spillene er desidert de som har gjort størst inntrykk på meg når det gjelder rollespill. Jeg forguder VII, VIII og X (kjøpte meg aldri IX :\). Spillene har en helt utrolig dybde og avhengighetsskapende stil. Er jeg alene om å gå rundt med en trang om å finne _alt_, i tillegg til å bli _best_? :)

Jeg tror jeg har spilt grundig gjennom 7ern minst 5 ganger, og på det gamet jeg har nå har jeg funnet _alle_ materia (har fikset 3stk av alle de tre forskjellige master materia :O). Gold Chocobo er kos, og jeg har knertet Emerald Weapon.

De to eneste tingene jeg aldri har gjort/fått til, er å ta Ruby Weapon, samt skaffe alle Limit Breaks til Yuffie og Cait Sith. Hmm, får vel ta og spille gjennom 7ern en gang til snart.

Angående tips til 7, så er det sinnsykt bra ap å hente fra Magic Pots oppe i North Crater. Før du kan skade dem, må du gi de en elixir hver. Etter det er de forsåvidt np å drepe :thumbup:

Hele teknikken blir litt lettere hvis man utnytter en W-item bug for å duplicate items. (Orker ikke gå i detalj, søk på nettet om du ikke vet hvordan).

Ellers er det uhyre mye moro å gjøre i Gold Saucer. Chocobo racing er moro, men kanskje en smule enkelt med Gold Chocobo. Snowboard-spillet er ganske tricky, men morsomt. Og jeg mener å huske det var et lite basket-spill også. Ah, det er så koselig å tenke tilbake på alle de gode stundene jeg hadde med det spillet. Blir litt sentimental nå :) føler virkelig kjærlighet til 7ern :)

Er litt spent på hva det blir til med Advent Children filmen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Duplicate items høres morsomt ut... Men da jeg spilte FFVII som værst så vare jeg redd for å bruke items, så jeg sparte nesten alt hele tiden. Tror jeg har brukt 2 tent igjennom hele spillet! jeg har 68Megaelixir, 64Turboether og MASSE annet digg :D

Hvor treffer jeg Magic Pots i North Crater? Jeg bare fighta litt der, og da var jeg rundt oppe på toppen og møtte noen drager og sånt, men da lønte det seg heller å fighte i Ancient Forest, samme XP og AP, men kampene er mye lettere og kortere!

Men Magic pots høres spennende ut, hvor i NC treffer vi dem?

Leste i Game Reactor i går om at det var betatesting av XI nå, vi kunne melde oss på etter eller annet sted så kunne vi kanskje få være med på å finne bugs osv... Det skulle komme i 2005 stod det, ikke noe annnet enn 2005.

Lenke til kommentar

Jeg har funnet ut litt om Lucky 7'ens og ble litt skuffet, på et punkt:

*Other Additional Info*

--------------------------

* If you're thinking about getting all of your characters lucky sevens,

you can!  But....there is a catch to this.  With one character that has lucky

sevens, they will attack around 64 times, dealing 7777 per hit.  With 3

characters, it is not cumalative.  They will divide up that number among

theirselfs, and that is not the best thing to do, so just stick with one

charcter with LS.

* IMPORTANT!  LUCKY SEVENS WILL NOT HURT THE RUBY WEAPON.  DO NOT RELY ON IT TO DEFEAT IT.  IT WILL TAKE NO DAMAGE FROM IT.

Uff.... Stemmer det han skriver? Tittet på andre FAQ's og, de sa ingenting om det, men Emerald weapon skulle visst kunne bli tatt på under 7 minutter.... For Lucky virker på Emerald! Men virker det på Ruby tror dere?

Lenke til kommentar

Sånn; Nå er det testa;

Lucky 7's virker IKKE på Ruby, men det virker på Emerald, og da kan jeg få dobbel mime og bedre KOTR, og da kan jeg få tatt ruby.... Men jeg kom over et hus på Corel, det koster 300 000 gil, og jeg prøvde, det eneste jeg kunne gjøre der var å sove... Men er det egentlig noen andre fordeler? Jeg gadd ikke ha det, så jeg loada... Men er det noe vits i å ha det da?

Lenke til kommentar

Hmm.. har tre Knights of the Round. To på master. Så har jeg de med HP Absorb selvsagt, slik at jeg får fult liv hver gang jeg bruker summonen. Final Attack med Phoenix på alle folka er også et must. Mime og... og 4x cut... og ribbon... hmm.. jeg tror jeg har spilt det spillet for mye.

Lenke til kommentar
hmm.. jeg tror jeg har spilt det spillet for mye.

Tviler sterkt på at du er alene om det. ;)

EDIT: Det kom litt feil ut. Mente at dan1el sikkert ikke er den eneste som har tilbrakt utallige timer foran TVen (eller PCen) med FFVII. :p

Endret av [r]endre
Lenke til kommentar

Fy F###, fikk endelig sett en trailer til Advent Childrens.. :dribble:

Den virker helt ufattelig kul, har frysninger enda.. :D

Sammen med Naruto filmen som slippes snart, blir dette forhåpentlig en av årets store filmer. :w00t:

(hvis den kommer i år da, ikke vet jeg)

Endret av [r]endre
Lenke til kommentar

1. Kan ikke spille VII for mye

2. Jeg har også sett trailer, ligger jo HER

så dritrå ut....

Hmm.. har tre Knights of the Round. To på master. Så har jeg de med HP Absorb selvsagt, slik at jeg får fult liv hver gang jeg bruker summonen. Final Attack med Phoenix på alle folka er også et must. Mime og... og 4x cut... og ribbon... hmm.. jeg tror jeg har spilt det spillet for mye.

Jeg har en KOTR som er lvl1.... Og 1 mime som r lvl1.... Og 2x cut..... Og ribbon har jeg seff ;) Men jeg tror IKKE JEG HAR FINAL ATTACK! Hva gjør den materiaen og hvor kan jeg få den da? (Og hvordan...) [Hvis det er en materia da]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...