Gå til innhold

*Final* Fantasy, også er det 11 av dem...


-Teddy-

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes ikke 100kr i måneden er så galent jeg.. Det er snakk om servere som skal være online i Asia, Amerika og snart Europa (har kanskje kommet?).. Det er snakk om mennesker som skal vedlikeholde.. Og 5000 for vedlikehold av EN server er kanskje greit, men når det det snakk om MANGE fler (jeg har ikke noe antall), så skjønner jeg det faktisk.. Også kommer båndbredde og lønninger..

 

Det krever ganske my for å holde et MMORPG verden gående, og jeg skjønner godt at de må ha månedlige betalinger.. Slik er det bare..

 

Er enig at det suger, men må en så må en

Lenke til kommentar

Den siste lærer du ikke som de andre. Den må du finne/få i spillet. Hvis du er "ferdig" med spillet nå (kan bare dra til Northern Cave og bli ferdig) så har du gått glipp av den. Du får den siste limiten når du går oppover et par trapper og skal sloss mot Hojo. Du må ha Barret på laget for at kisten skal bli synlig i den trappa.

Endret av dan1el
Lenke til kommentar

Level 1:

Big Shot- Automatically activated. Barret powers up a big blast and fires it at a single enemy.

Mind Break- Activated after using Big Shot 9 times. Barret powers up a blast that…takes away enemy’s Magic Points. Don’t ask me how, he just does.

 

Level 2:

Grenade Bomb- Activated after killing 80 enemies with Barret. Barret launches a Grenade into the enemy’s area. It explodes and hits all enemies.

Hammer Blow- Activated after using Grenade Bomb 7 times. If the attack actually hits, it kills the enemy in one hit. Definitely doesn’t work on bosses.

 

Level 3:

Satellite Beam- Activated after killing another 80 enemies with Barret. This involves Barret crossing lasers across the ground and hitting all enemies.

Anger Max- Activated after using Satellite Beam 6 times. Barret does 18 shots to random enemies.

 

Level 4:

Catastrophe- Found in North Corel in the hut with this lady wearing a hat. If you saved the train from North Corel on Disk 2, she will give it to you. Barret does 20 strong blasts of energy to random enemies.

 

sånn det skal holde trur jeg

Lenke til kommentar

I all ydmykhet vet jeg alt som er å vite om FFVII så det er bare å spørre. Hadde jeg skulle skrive alt jeg mener, vet og har tips om til FF serien, ville det tatt mange timer.. :) Men er det et eller annet om FF, 7'ern spesielt så er det bare å spørre. Eller sjekke det ut på www.Gamefaqs.com.

Lenke til kommentar

Helt korrekt dan1el. Som jeg skulle sagt det selv. Grunnen var at Squaresoft var på randen av sin konkurs på slutten av 80-tallet, og satset alle sine siste slanter på ETT spill. Spillet ble hetende Final Fantasy, siden dette var et vinn eller forsvinn for Squaresoft.

Heldigvis ble spillet så populært, at de med inntektene kunne lage enda ett. Og dermed har vi endt opp der vi er i dag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...