-Teddy- Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Noen knep på hvordan man kan få tatt Ruby weapon i FF7, og "siste boss" i FF9? Noen ting som er kule å gjøre i FF spill? Tenkte vi bare kunne ha en liten "diskusjon" på FF spill.... Jeg har spilt litt FF i det siste og blitt hekta IGJEN.... Moro med Knights of the round og slikt på FF7 ;-D Noen andre her som digger FF og vil dele noen tips/ bare si noe om FF? 7'rn er best, no matter what u say ;-D Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Jeg kjøpte VII RETT før VIII kom ut (sommern, også kom viii rundt juletider).. Etter det har jeg vært frelst.. Tips til IX er vel bare å få karakterene opp til 60+ i level, finne de beste våpenene (Det til Zidane er litt trickey), og så prøve seg frem.. Jeg tok Den aller siste på første, men døde 2 ganger på Trance Kuja.. Det går seg til.. Kjør på med alt du kan få av auto abilites (SAAAVNER i X!) Og btw så er det vel flere enn 11, hvis du tar med FF:CC (Jeg regner det ikke som et FF spill, med det bærer navnet :\) Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 30. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2004 Ja, jo tenkte ikke på det... det er diverse FF spill som jeg glemte, heh.... Jeg kjøpte vel egenlitg FFVII fordi jeg hadde sett kompisen min spille det, han hadde kommet til stedet i spillet der hvor en rakett skulle skytes opp fra en by, og jeg tok han igjen på en uke... FFVII må være det råeste spillet ever, og jeg savner også noen slike "abilities" fra 9'ern i 10'ern... Skjønner ikke bæret av hvorfor Square kuttet ut "world" det var liksom det som var FF!!! Å kunne gå rundt og utforske, ikke bare "følge stien" men cruise rundt og gå i alle byer på jakt etter ledetråder om hvor du skal neste gang... Lenke til kommentar
redflame Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Noen knep på hvordan man kan få tatt Ruby weapon i FF7 He he nå stiller du store krav til min hjerne da! , men skal prøve og gi et lite tips som jeg fortsatt kansje husker. Du må få "barry" ( var det det han het han ene av de folka, han sinna gubben som er med i gruppa di) altså sørg for å fly rund på slettene og sørg for å få 7677 hp på barry, så fort du har det så save ,så gå ned til Ruby weapon . og fyll på 100 i hp på barry, da vil han gjøre et slag som heter Lucky 7's som vil skade 7777 tot 64 ganger , det hjelper en del for å ta han , men du burdte også prøve og gå tak i "Knights of the Round, Materia" ,men får å få den så er du nødt til å først få en gull Chocobob. Se mer på http://www.gamefaqs.com/console/psx/game/20052.html Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 30. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2004 HAr gull chocobo og knights of the round og digger det Lenke til kommentar
ZlummGlumm Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Har runna 7ern 15-16 ganger, men hakke giddi å ta ruby eller emerald, det blir for mye løping rundt omkring og oppgradere. Liker bare å følge historien, må liksom fighte i 30-50 timer eller no for å få Kotr materien tell maks.. ikke akkuratt morro. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 1. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2004 Du aner ikke hvor mye jeg har løpt rundt... Men jeg syns det er kult da Vet noen om noen bra steder å trene? Jeg trener nå i Ancient Forest, hvor jeg får i gj.sn. 3500xp per kamp. Noen som vet om bedre steder? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Northern Crater. Veldig god xp og AP. Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Ahhh! Får så lyst til å spille VII at jeg blir dårlig! Men må bli ferdig med X først! "Prøve å roe seg ned" Lenke til kommentar
[r]endre Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Begynnte å spille VII omigjen for et par dager siden. Har runda det et par ganger før, men nå har FF blitt diskutert ganske heftig her på forumet i det siste og jeg innså hvor mye jeg hadde glemt. Har begynnt helt på nytt, og er total hekta Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 endre' date='01/07/2004 : 18:08'] men nå har FF blitt diskutert ganske heftig her på forumet i det siste og jeg innså hvor mye jeg hadde glemt. Har lagt merke til det jeg også.. Før var det vel bare 2-3 poster som handlet om FF, og mest om FFX.. Så jeg trodde at jeg nesten var alene om disse spillene, og trodde alle andre var idioter Men så begynte en å lese Xbox vs PS2, og DA blusset det frem FF fantaster Deilig! Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 1. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2004 Hva skulle vi vel gjort uten square... Begynt å trene folka mine litt, trodde de var over lvl 80, men til min skuffelse så hadde jeg bare trent dem til lvl 67 På rundt 2-3 timers spilling er de nå i lvl 69, så det går unna Men hva er lurt å bruke mot Ruby W.? Jeg har på noen "triple grow" våpen med bare 3 slots på noen folk og "trener opp": Knights Of The Round - Neo Bahamut - HP+ - HP+ - Ultima - [Og diverse] Hva bør jeg egentlig satse på? Dere som sier dere har spilt spillet så sinnsykt mange ganger, har dere bare "runna det" eller har dere faktiskt gjort alt som kan gjøres? Folka jeg bruker er: Cloud - Vincent - Cid Og alle de andre bruker jeg aldri, men det ser ut til at det er en "Max 10 lvl dårligere enn den beste" limit i FFVII så de blir automatisk trent... Til dere som ikke har vært borti FF; KJØP FFVII!!! Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 På Ruby så bør du, i tillegg til den velkjente KOTR+Mime, bruke Hades Summon. Hades kan paralysere Ruby, noe som stopper angrepene hans. Da kan du bare kjøre på med full guffe. I tillegg så bør du ikke angripe tentaklene hans, for om du gjør det for mye, så tar han dem opp igjen fra bakken, og du risikerer enda et whirlsand angrep. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 2. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2004 (endret) Ok, thx Jeg har bare EN mime, er det flere i spillet / hvor kan jeg få tak i dem? EDIT: Nevnarion har svart i en annen tråd Endret 2. juli 2004 av -Teddy- Lenke til kommentar
Shicca Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 altså sørg for å fly rund på slettene og sørg for å få 7677 hp på barry, så fort du har det så save ,så gå ned til Ruby weapon . og fyll på 100 i hp på barry, da vil han gjøre et slag som heter Lucky 7's som vil skade 7777 tot 64 ganger , det hjelper en del for å ta han Mulig jeg ikke forsto det du skrev der, men det er ikke kun på Barret dette virker. Lucky-7 fungerer på alle. Har alle 7777HP når du starter kampen vil de angripe 64+63+62 ganger hver * 7777 = 1469853 HP. Nok til å ta ut Ruby det. En annen taktikk er jo å starte med to "døde" characters. På den måten vil han ikke bruke "kaste spiller ut av kampen" knepet sitt. Sleng i vei en Phoenix summon som første angrep, og alle er i live igjen. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 2. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2004 (endret) Er det noen som vet om hvor man kan laste ned videoene til FFVII? Eller noen av dem? Det er mange av de videoene med "weapon" som jeg ville hatt på pc'en. Noen som vet om et sted man kan laste dem ned? Btw lvl 71 nå EDIT: Thx Shicca! Prøvde den "2 døde og phoenix greia" i stad, det virka, han døtta henda i bakken med EN gang, også brukte jeg Phoenix også var alt bra, men folk amin eer for svake til å ta han da. Hvordan kan jeg fixe at de få 7777 hp da? Virker det om jeg bruker HP+ materia og? Endret 2. juli 2004 av -Teddy- Lenke til kommentar
redflame Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 altså sørg for å fly rund på slettene og sørg for å få 7677 hp på barry, så fort du har det så save ,så gå ned til Ruby weapon . og fyll på 100 i hp på barry, da vil han gjøre et slag som heter Lucky 7's som vil skade 7777 tot 64 ganger , det hjelper en del for å ta han Mulig jeg ikke forsto det du skrev der, men det er ikke kun på Barret dette virker. Lucky-7 fungerer på alle. Har alle 7777HP når du starter kampen vil de angripe 64+63+62 ganger hver * 7777 = 1469853 HP. Nok til å ta ut Ruby det. En annen taktikk er jo å starte med to "døde" characters. På den måten vil han ikke bruke "kaste spiller ut av kampen" knepet sitt. Sleng i vei en Phoenix summon som første angrep, og alle er i live igjen. tøft , det viste jeg ikke , men som sagt det er ca 5 år siden jeg runna dette spillet så mye er glemt med at Lucky 7's fungerer med alle folka viste jeg ikke Lenke til kommentar
[r]endre Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 For å spørre om noe annet enn FFVII, er det noen her som spiller FFXI? Spiller det ikke selv, men jeg har snakket med noen som er helt hekta og som bruker all fritid på det spillet. De har kjøpt det via USA, noen som vet når det kommer til Norge? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Kommer vel til Norge i løpet at året tror jeg. Eller tar jeg helt feil nå? Er egentlig ikke så veldig interessert. Bryr meg ikke all verden om online-spilling og det der. (som mange sikkert har fått med seg for lengst.) Ser ikke på FF XI som noen ordentlig FF siden du faktisk må betale for å spille det, og det er kun online. Mulig jeg kjøper det og spiller når det kommer, men da må prisene ned først. Lenke til kommentar
[r]endre Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Kommer nok til å kjøpe det når det kommer til Norge, gidder ikke å stresse med å bestille fra USA. Litt kjipt at du må betale for å spille det ja, men jeg skal nok klare en hundrings (eller hva det nå er) i måneden. Utifra det jeg er fortalt, så tror og håper jeg at det er verdt det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå