lubb Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Etter jeg restartet dataen min i dag kom jeg meg ikke inn på internett. Vi har tre andre andre datamskiner som er koblet til samme hub, og de får inn internett. Jeg har ikke gjort noe med nettverks-instillingene før jeg restartet. Og alt er som det var før. Jeg finner de andre datamaskinene på nettverket så det er ikke noe galt med nettverks-lednigen eller hubben. Hva i huleste er det som gjør at jeg ikke kommer meg inn på internett? Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Får du tildelt IP-addresse fra levrandør, eller bruker dere et NAT? Lenke til kommentar
lubb Skrevet 30. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2004 Har IP og DNS i orden, og det har fungert i over et år nå. Så jeg tror at problemet ligger i windows. Lenke til kommentar
lubb Skrevet 1. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2004 Når jeg åpner en internett-side står det DNSerror helt nederst. Kan det ha noe å si? Lenke til kommentar
LionHead Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Du har vel surfa for mye pårr og noen har kødda med C:\WINDOWS\system32\drivers\etc\hosts fila di sjekk uansett den. Det eneste som skal stå i den er: 127.0.0.1 localhost Allt annet skal være kommentert ut med # Hvis ikke vil jeg anbefale og lete etter spyware på maskinen din Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå