slackerjack Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Jeg hadde et MSI kt3 ultra2 og byttet til nf7-s og håpet at jeg kunne flytte harddisken over uten å måtte insatllerew windows XP på nytt.... Men jeg tok jo selvsagt feil.... Er det mulig å få Windows XP til å funke på det nye HK uten å måtte reinstallere? Jeg vil nemlig helst unngå å måtte reinstallere pga mye backup... Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Du kan fint reinstallere uten behov for backup. Ikke vits å lage nytt filsystem bare for å legge inn Windows på nytt. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Det kan gå hvis du sletter ALLE HK-drivere først fra HDD og kjører rep. install med XPèn med en gang du booter opp. Men vil anbefalle deg å formatere.......... Lenke til kommentar
slackerjack Skrevet 30. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2004 Fixa det... Problemet viste seg å være IDE driverne til det gamle HK (KT333) som ikke ville funke sammen med det nye HK (Nforce 2)... Så jeg fjerna Via IDE driverne og installerte standard IDE drivere... Og det beste av alt det funka!!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå