tantacirkus Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Nå får jeg kanskje ny mobil (SX1) imorgen eller på¨fredag! Men har et nytt problem, får ikke tak i minnekort.. Vet at jeg kan bestille på internett, men jeg reiser bort på ferie på mandag så det går egentlig ikke.. Har vært rundt i alle butikker rundt her, expert var de eneste som hadde. Men de skulle ha 1000 kr for 256 mb. :O Så hvis noen her inne kan fortelle meg hvor jeg kan få kjøpt det noe billigere i rogalands området. (Bor på Bryne, så bør ikke være så mye lenger enn til sandnes, maks stavanger å reise) så hadde det vært greit! Kjøper hvis noen har til salgs også. Vet at dette kanskje er feil plass å poste, men er desperat! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 (endret) jeg kjøpte meg et 256 mb mmc kort på spaceworld i haugesund. kostet 699, noe som egentlig ikke er så ille når man tenker på at det er i vanlig butikk. f.eks, et 256mb kort koster 399 på komplett, så blir det 140 i porto. gjør det lett, runder av til 540, dvs jeg "måtte" ut med 160kr mer enn hvis jeg hadde bestilt på nett. men det er forsåvidt ganske greit, fikk jo tross alt kortet med en gang Endret 30. juni 2004 av Slettet-80wCWpIM Lenke til kommentar
tantacirkus Skrevet 30. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2004 Får ta en tlf til spaceworld imorgen da! så får jeg se.. takk for tipset Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå