Gå til innhold

Problemer med SE K700i

Anbefalte innlegg

vet ikke helt, men det funker ikke på min heller.. Samme feilmelding.

Men er det noen her som har fått til NRK Live på mobilen... Jeg får feilmelding om at den ikke kan starte medieavspiller eller koble til medieavspiller(en av de to)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er ikonet øverst til venstre i hovedmenyen, det ser ut som en play knapp, og er inni en grønn og hvit firkant.

ikonet øverst til venstre i hovedmenyen heter Sony Ericsson. Er jeg helt p[ jordet her eller. Iconet er symbolet til Se. Ingenting som heter Play now her nei

Lenke til kommentar

Hvis du leser i manualen vil du se at dette ikonet i øverste venstre hjørne kan variere fra hvor telefonen er utgitt eller er beregnet solgt. Så du har en utgave av K700 med en annen tjenestevariant i dette ikonet. PlayNow er en tjeneste fra Sony Ericsson hvor du kan laste ned ringelyder etc mot betaling. Men ser ut som veldig mange har problemer med denne tjenesten, virker ihvertfall ikke hos meg, og nå har jeg prøvd 3 telefoner.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg sendte mail og fikk følgende svar:

Hei Stian!

Takk for din henvendelse til Sony Ericsson Call Center.

Play Now er en funksjon som er lagt til i telefonen med forutsetning av at tjenesten støttes av den enkelte operatør. Vennligst kontakt din operatør for spørsmål om tilgjengelighet av denne tjenesten.

Med vennlig hilsen

/Ole Jörgen Höljervangen

Sony Ericsson Call Center

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...