sitelux Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 vet ikke helt, men det funker ikke på min heller.. Samme feilmelding. Men er det noen her som har fått til NRK Live på mobilen... Jeg får feilmelding om at den ikke kan starte medieavspiller eller koble til medieavspiller(en av de to) Lenke til kommentar
rikkmund Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Det er ikonet øverst til venstre i hovedmenyen, det ser ut som en play knapp, og er inni en grønn og hvit firkant. ikonet øverst til venstre i hovedmenyen heter Sony Ericsson. Er jeg helt p[ jordet her eller. Iconet er symbolet til Se. Ingenting som heter Play now her nei Lenke til kommentar
kurtaren Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Hvis du leser i manualen vil du se at dette ikonet i øverste venstre hjørne kan variere fra hvor telefonen er utgitt eller er beregnet solgt. Så du har en utgave av K700 med en annen tjenestevariant i dette ikonet. PlayNow er en tjeneste fra Sony Ericsson hvor du kan laste ned ringelyder etc mot betaling. Men ser ut som veldig mange har problemer med denne tjenesten, virker ihvertfall ikke hos meg, og nå har jeg prøvd 3 telefoner. Lenke til kommentar
mag86 Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Kan det hende at opratøren må støtte denne tjenesten for at den skal virke? Lenke til kommentar
Netcom man Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 Hva er PlayNow egentlig? Playnow er en funksjon der man kan f.eks høre mp3 klipp å deretter kjøpe det klippet..vil tro dette etter vert gå over til bilder,filmer osv... mvh Tommy Netcom Lenke til kommentar
sitelux Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Jeg sendte mail og fikk følgende svar: Hei Stian! Takk for din henvendelse til Sony Ericsson Call Center. Play Now er en funksjon som er lagt til i telefonen med forutsetning av at tjenesten støttes av den enkelte operatør. Vennligst kontakt din operatør for spørsmål om tilgjengelighet av denne tjenesten. Med vennlig hilsen /Ole Jörgen Höljervangen Sony Ericsson Call Center Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Ja, då støtter sikkert ikke Telenor, Netcom osv. denne funksjonene så då virker dennne funksjonen ikke i Norge. Lenke til kommentar
heims Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 vis jeg ikke husker helt feil så er "play now" en funskjon som ikke funker i norge enda... kjøpte k700i for ca 3 uker siden og har ikke hatt noe bugs på min Lenke til kommentar
Algron Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 jeg har også NetCom (ActiveTalk) på min k700i og jeg har det samme problemet med min Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå