Gjest bruker-45896 Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 j0w j0w! jeg FÅR en nokia n-gage snart (ikke den nye), lurte på om noen har noen erfaringe med minne, er det nok minne? hvor mange sanger får jeg plass til? og, i tilfelle det blir for lite minne, så hvor kjøper jeg mer? mange spørsmål =) Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Hei Jeg har ikke N-gage,men interminne på den er vel 3,5MB,men jeg mener og huske at du får med et 32MB minnekort i pakka.Men det skal ikke være noe problem å kjøpe seg et større minnekort om du skal bruke den som MP3-spiller.Minnekort typen er MMC om du ikke vet det fra før.Hva prisene er får du se etter på amobils prisguide.*Skulle ønske jeg hadde 999kr, smart club selger N-gage til 999kr*Bare spør om det er mer du lurer på Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 32MB minnekort følger med, og det er ikke noe problem å sette i større kort. Har selv 256MB MMC-kort i min. Lenke til kommentar
wampyre Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Funker fint med et TwinMOS 1 Gb minnekort (Selv om Nokias sine sider sier maks 128 Mb) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå