DarkWolf Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 hjelp! noen som kan hjelpe meg med et problem? pcen min restarter innimellom... det er helt tilfeldig når den restarter, ingen grunn av for varm cpu, bluescrenn eller noe lignende dette.. den bare restarter uten noen feilmeldinger og starter opp som om ingen ting er skjedd.. jeg har nå sjekket tempraturer og strømforsyningen.. disse tingene er korrekte.. noen der ute som har vært borti dette før og vil hjelpe en som ikke skjønner noe av det som skjer? jeg har klart å sitte med pcen på i 6 timer det er max. men den restarter innimellom fordet og kan starte opp og restarte igjen med en gang.. jeg har formatert, virus sjekka og alt det der... så det er en hardware feil et eller annet sted... hjelp meg? vennelig hilsen Gunnar Engebretsen.. om du har noen løsninger henvend deg gjerne på mail: [email protected] Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 (endret) Jeg hadde lignende problem, pc'en restartet hver gang jeg brant en cd, og når noen dro over fra meg på nettverket.. Og noen ganger restartet den uten noensomhelst grunn. Jeg hadde et msi hovedkort, en venn av meg sa at han kjente andre som hadde hatt samme problem med msi hovedkort, så han anbefalte meg å prøve et annet hk, det løste problemet mitt. Ellers kan du jo gå på My computer -> Advanced -> Startup and Recovery settings -> Så fjerner du merket fra "Automatically restart", da får du en feil-melding/kode som du kan søke opp på google, for å finne evt. årsaker til problemet. Edit: Skrivefeil Endret 30. juni 2004 av jh_ Lenke til kommentar
DarkWolf Skrevet 30. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2004 pcen restarter bare helt tilfeldig og jeg trenger ikke bruke den eller at noen andre prøver å nå pcen min via netverket for at den skal restarte.. jeg har et asus hk, så det problemet du hadde med msi burde ikke akkurat ta sted her... prøvde å gå på advanced og skru av av automatisk restart, får se om dette fungerer.. men ser dårlig ut.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå