Gå til innhold

Beste mobil akkurat nå?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette kan nok diskuteres over og over igjen... Handler mest om hva man har behov for... Og hva man liker, av merke, stil og type-modeller...

-

Jeg synes selv at SonyEricsson's P900 er best, det er en av grunnene til at jeg eier den....

 

Men for min del vil nok denne bli overkjørt av 9500 snart... *Må ha :)*

Lenke til kommentar
Faktisk så knuser ikke p900 sx1 på alle områder, men den er nok totalt overlegen.

 

Og det er nok ikke dagens største skjokk at Molna sier at en siemens mobil er best ^^ ;)

hehe nei, men jeg ble litt sånn super hissig.. men den er klart best hvertfall... men prisen er ikke akkurat til å hoppe hurra for heller :no:

Lenke til kommentar

Jeg for min del ser ikke helt vitsen i å ha en svær klump som p900 i lomma. Selvfølgelig har jeg ville hatt den. Men for mitt bruk er det nok t630. Da det ikke står noe om "hviken har fleskt funsjoner?" etc. ser jeg ikke helt hvilken som er "best". noen har bruk for dagbok, andre har bruk for en støtsikker telefon o.l.

Lenke til kommentar
Jeg for min del ser ikke helt vitsen i å ha en svær klump som p900 i lomma. Selvfølgelig har jeg ville hatt den. Men for mitt bruk er det nok t630. Da det ikke står noe om "hviken har fleskt funsjoner?" etc. ser jeg ikke helt hvilken som er "best". noen har bruk for dagbok, andre har bruk for en støtsikker telefon o.l.

spørsmålet var jo om "beste mobilen funkjson's messig? akkurat nå for tiden?"

Endret av amobil_t610
Lenke til kommentar
haha.. Den kan ikke måle seg med P900 :(

å hvorfor kan ikke SX1 måle seg med P900?

 

Jeg vet at P900 er bedre men den kan vel måle seg med den for det?

 

Tilbake til Topic:

Den beste telefonen akkurat nå er vel Sony Ericsson P900 eller Qtek 2020 egentlig liker jeg ikke SE derfor vil jeg si at 2020 er best! Men engentlig vet jeg ikke helt...

Lenke til kommentar
haha.

Den kan ikke måle seg med P900

.. Nei, men uansett, HVEM trenger alt det p900 har og by på.. De fleste klarer seg med SX1 / 6600 o.l.. Dessuten er P900 STOR, DYR og ikke pen etter min mening!

Legg en sikkelig rype som bakgrunnsbilde og riv av tastaturet, da endrer du mening om p900i.... :p

Lenke til kommentar
haha.

Den kan ikke måle seg med P900

.. Nei, men uansett, HVEM trenger alt det p900 har og by på.. De fleste klarer seg med SX1 / 6600 o.l.. Dessuten er P900 STOR, DYR og ikke pen etter min mening!

Legg en sikkelig rype som bakgrunnsbilde og riv av tastaturet, da endrer du mening om p900i.... :p

:evil: heheh.. Pokker ta deg og den i`n ... :tease:

Lenke til kommentar
å hvorfor kan ikke SX1 måle seg med P900?

 

Jeg vet at P900 er bedre men den kan vel måle seg med den for det?

 

Tilbake til Topic:

Den beste telefonen akkurat nå er vel Sony Ericsson P900 eller Qtek 2020 egentlig liker jeg ikke SE derfor vil jeg si at 2020 er best! Men engentlig vet jeg ikke helt...

Elle melle skipet går......osv....LOL

Lenke til kommentar
åTilbake til Topic:

Den beste telefonen akkurat nå er vel Sony Ericsson P900 eller Qtek 2020 egentlig liker jeg ikke SE derfor vil jeg si at 2020 er best! Men engentlig vet jeg ikke helt...

Nå er jo Qtec 2020 en hånd-holdt PC da...?

Endret av SumSar
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...