insider Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Så den i går, noe av stiffet et noe forutsigbart men ellers en meget bra film Lenke til kommentar
Concubine Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Gleder meg til og se den.Likte 1'ern godt også jeg Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Ja eg gleder meg til å se filmen. Som alle andre. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Mark my words: bare boss. Et eneste stort forutsigbart gjesp, ispedd uante mengder kvinne-skriking. Seriøst, hvis dere faktisk går og ser denne filmen.. tell hvor mange ganger noen skriker. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 10. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2004 Hehe. Vel, Sam Raimi er en av mine favorittregissører. Kan ikke svikte han ved å _IKKE_ se den på kino. Telesync blir liksom ikke det samme! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Hehe. Vel, Sam Raimi er en av mine favorittregissører. Kan ikke svikte han ved å _IKKE_ se den på kino. Telesync blir liksom ikke det samme! Så enig. Lenke til kommentar
Izor Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Er det ikke i 2ern han bruker 2 timer på å banke octavius da. Tror egentlig ikke den er så bra jeg. Dessuten har den fått dårlig kritikk(ikke at det har så mye å si da) Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 Var ikke noe å skryte av. Ble for mye piss, å for lite action. Var morro når det først skjedde noe, men det var for lang tid mellom hver gang desverre. Kan gi den en terningkast 3. Lenke til kommentar
Mr.Devil Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 Liker supehelt filmer jeg. Så den idag,helt grei underholdning. Lenke til kommentar
Koim Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Hey. Har aldri posta her før. Men jeg syns Spider Man 2 var ekstremt rå! Lenge siden jeg har hatt det så kult i en kinosal! Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 Så den i usa 1 juli. Er ikke helt kompentent til å kommentere, fordi jeg sovna 3-4 ganger i løpet av filmen pga litt tidsoneproblemer . Men hovedinntrykket var mest skuffende. Ok de gangene det var noe som skjedde, men Alt for mange overdrevent langtekkelige/dvelende scener med spiderman og hun dama. Det brøt for mye av handlingen...og ødela helhetsinntrykket. Er jeg inne på noe..? Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 Eneste som gjorde filmen verdt å se var den 2 minutter lange scenen med Bruce Campbell. Synes filmen var en stor nedtur. Ikke mange superhelte filmer som blir bra av en eller annen grunn. Eneste jeg har likt skikkelig godt er X-Men filmene. Lenke til kommentar
Svin Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 Likte du Spider-Man, liker du Spider-Man 2. Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Jeg så den i england for en uke eller to siden nå EKSTREMT bra film Eneren var jo som vi alle vet bare noe piss, men toeren var SOLEKLAR forbedring! Jeg ble underholdt hele filmen, soleklar femmer til Spiderman 2 ja Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 EKSTREMT bra film Eneren var jo som vi alle vet bare noe piss, men toeren var SOLEKLAR forbedring! Jeg ble underholdt hele filmen, soleklar femmer til Spiderman 2 ja Likte den ikke like bra som deg, men den var bedre enn #1. Kanskje et terningkast 4... Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 Akk ja, må nok se den en gang til for å fått sett den skikkelig. Men at eneren var ingenting er jeg uenig i. Den var ganske brukbar. Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 Likte den ikke like bra som deg, men den var bedre enn #1. Kanskje et terningkast 4... Jepp, eneren var vel mer en treerfilm.. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 25. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2004 Eneste som gjorde 2'ern bedre enn 1'ern var at Bruce Campbell er med. Nuff said. Lenke til kommentar
Sarion91 Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 Jeg så den på premiere, den var faktisk bedre enn jeg trodde! Lenke til kommentar
Svin Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Eneste som gjorde 2'ern bedre enn 1'ern var at Bruce Campbell er med. Nuff said. Akkurat det fikk jeg ikke med meg. Ingen stor rolle da tipper jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg