Gå til innhold

Spiderman 2: Noe å glede seg til?

LarsP

Anbefalte innlegg

Jo, det mener jeg så absolutt. Jeg er personlig ingen stor fan av Marvel-filmer, men her om dagen satte jeg kaffen og det som værre er i vrangstrupen da jeg browset rundt på imdb.com. Filmen er jo laget av Sam Raimi, vår alles favoritt kultfilmregissør!11oneone. Og som om ikke det var nok så leste jeg en anmeldelse skrevet av anmelderen over alle anmeldere: Harry Knowles.

Oh boy. NÅ gleder jeg meg skikkelig.

Linker:

imdb

Ain't it cool

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf

Drit fett at Sam Raimi tar med seg stilen fra lavbudsjettsfilmer til store Blockbusters. Digg kombinasjon; penger og talent. :D

Lenke til kommentar

Spiderman 2 var igrunn litt kul. Lyden vare temmelig enorm, MYE bra bass i den filmen. Mer action, mye mer slossing og selvfølgelig mange fler klissete scener :)

Alt i alt en ganske bra film, men noen av scenene varte dog litt for lenge. Filmen kunne ha vært kutta ned til 100min istedet for de ca 2 timene den varte.

Lenke til kommentar
Kommer det et spill til filmen? Jeg husker at jeg ble veldig skuffet over det første spillet, så jeg håper at det nye (hvis det kommer) blir bedre..

Du har jo kommer en demo av Spiderman 2 spillet.Se hos fileshack f.eks :thumbup: Har ikke prøvd spille selv enda

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...