PoWit Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 (endret) Jeg lurer på om det ser kult ut hvis du tusjer ned kabinett vifta eller grillen med uv tusj? Blir resultatet mye mer anneledes enn vhis du har en uv grill? Og hvordan blir det å ha det på et vindu? http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=UVPEN Endret 30. juni 2004 av PoWit Lenke til kommentar
Haukeboe Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 UV tusj blir mye svakere enn en uv grill Lenke til kommentar
PoWit Skrevet 30. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2004 Har du brukt uv tusj? Det jeg er på jakt etter er noe som får pcen til å se kul ut uten at det ligner et juletre, så hvis det er noe man kan legge merke til så er jeg fornøyd. Hvilken farge gir uv tusjen fra seg? sort? Lenke til kommentar
Haukeboe Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 uv tusjen blir som uv lys på papir. jeg har ingen erfaring selv jeg har bare hørt andre folk si det. Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 uv tusjen blir blå tror jeg.. ganske sikker... men den er jo usynelig helt til du slår på blacklight.. Lenke til kommentar
Ripz911 Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Jeg har fargelagt (p-ata) IDE kabelene med UV tusj, ble ganske stilig... Disse var hvite og flate Lenke til kommentar
Ripz911 Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 uv tusjen blir som uv lys på papir. jeg har ingen erfaring selv jeg har bare hørt andre folk si det. blir mye bedre, prøv å skrive noe med UV tusj på hvit papir... Stor forskjell... Lenke til kommentar
StepOw Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 uv tusjen blir blå tror jeg.. ganske sikker... men den er jo usynelig helt til du slår på blacklight.. nei, den uv tusjen blir ikke blå. Den blir en slags hvit farge.. Har en selv og vil si at det ikke funker så bra som der ser ut, markerings-tusjer som du får kjøpt på alle butikker omtrent fungerer like bra/BEDRE. Ville heller satsa på noe uv griller om uv ide kabler, har det selv og det blir konge! Lenke til kommentar
StepOw Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Og hvordan blir det å ha det på et vindu? glemte den. Det blir ikke no fint!!!! Ikke gjør det.. kjøp heller en kul etch! Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 nei, den uv tusjen blir ikke blå. Den blir en slags hvit farge..Har en selv og vil si at det ikke funker så bra som der ser ut, markerings-tusjer som du får kjøpt på alle butikker omtrent fungerer like bra/BEDRE. Ville heller satsa på noe uv griller om uv ide kabler, har det selv og det blir konge! markerings-tusjer?? de er da ikke uv reaktive.. eller?? Lenke til kommentar
Margarus Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 (endret) jeg har akkurat bestilt mg UV tusj har planer om å skrive "Margarus" (nicke mitt) i bunn av kabbiset rett vesiden av katoden vil dette ikke lyse eller vil d lyse etter at man har tegnet eller skrevet me uv tusjen ser mann noe som helst eller MÅman ha uv lys for å se no ? Endret 4. juli 2004 av Margarus Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 hvis du tegner i bunnen av kabinettet, og ikke slår på uv lysa. så kan du nok se at det står noe der. (hvis du ser veldig godt etter) men når du slår på lysa, så lyser skrifta skikkleig opp.. Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 (endret) ops. dobbelpost Endret 4. juli 2004 av The_Darkness Lenke til kommentar
olejohan Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 VISS DOKKE BERUKER EN MARKØR SO FUNKER DET LIKE BRA SOM EN UW-TUSJ. mEN ENDA BILLIGERE. sorry di store bokstavane. Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 hmm.. høres litt rart ut.. men men. hva vet jeg Lenke til kommentar
PoWit Skrevet 5. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2004 Takk for svar!! Men når det gjelder tusj på vindu, jeg har et vindu etch og lurte på om det da blir seende rart ut hvis jeg tegner over bilde med tusjen. Eller passer rett og slett ikke tusjen og vinduer sammen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå