Gå til innhold

hva er den rareste virusopplevelsen du har hatt?

Anbefalte innlegg

jeg lurer litt på hva den rareste virus opplevelsen du har hatt. hvis dere har opplevd noe form for virus da.

selv fikk jeg meg en overaskelse i fjor tror jeg. da skulle jeg lage et Image med maskina mi i dos. dette gikk jo fint helt til jeg fikk en melding om at jeg hadde virus i bootsektoren :p prøvde mange ganger på dette, men samme meldingen kom. da viste det seg at jeg hadde glemt å skru av virus waring i Biosen min :p. den funskjonen har jeg aldri slått på igjen.

har dere noen sånne historier da?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

WIL, LES KILDENE FØR DU BRUKER DEM SOM KILDER! Jeg blir sinna når du bare sitter å dikter!

Hvis brukere av Internet Explorer besøker sider infisert av "Scob", kan PC'en deres starte å laste ned et program fra en russisk nettside, heter det i en uttalelse fra firmaet Sophos, som spesialiserer seg på datasikkerhet.

Posta link til symantec i det forrige innlegget mitt, men du synes vel at Norton SUGER, så den kan vel umulig stemme. :hmm:

Hilsen en smule irritert sim.

Edit:

This script runs on Windows 95, 98, ME, NT, 2000, and XP.

Ser du Linux? IKKE JEG HELLER! :realmad:

Endret av sim
Lenke til kommentar

Vær så dønn sikker du vil, antallet virus som finnes til linux kan telles på hendende uten å telle same finger mer enn en gang.

Har bare vært et stort virus til linux, og det slo til i 2001 og utnyttet en bug i openssh (noe som igjen betyr at den ikke var linuxspesifikk)

Lenke til kommentar
jaja, si hva dere vil, men jeg så no faktisk ganske mange virus til Linux når jeg søkte på trendmicro.com søkte på Linux. se selv dere.

Søk på "linux" hjelper ikke mye da..... det betyr jo at f.eks. "dette viruset angriper ikke UNIX eller Linux" slår inn på søket.....

Lenke til kommentar

Kanskje ikke en så veldig rar, men helt forferdelig virus-opplevelse:

På en eller annen mystisk måte fikk jeg et virus som renamet og gjorte 12000 mp3-er ubrukelige, med masse hakking og sånt i.. Første og eneste viruset jeg har hatt!

Go Norton Internet Security og Antivirus 2004! :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...