wil Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 jeg lurer litt på hva den rareste virus opplevelsen du har hatt. hvis dere har opplevd noe form for virus da. selv fikk jeg meg en overaskelse i fjor tror jeg. da skulle jeg lage et Image med maskina mi i dos. dette gikk jo fint helt til jeg fikk en melding om at jeg hadde virus i bootsektoren prøvde mange ganger på dette, men samme meldingen kom. da viste det seg at jeg hadde glemt å skru av virus waring i Biosen min . den funskjonen har jeg aldri slått på igjen. har dere noen sånne historier da? Lenke til kommentar
wil Skrevet 30. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2004 aldri sim? ikke når du hadde Windows heller? Lenke til kommentar
wil Skrevet 30. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2004 du vet at det har kommet et nytt virus til Linux ja. som biter på Linux også? dette viruset kan ha forskjellige navn: "Scob", "Download.Ject" og "Toofer" disse biter på Linux også. noe å se opp for. Lenke til kommentar
sim Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 (endret) Og dette har du fra hvor ? Kilder takk. Systems NOT affected: DOS, Linux, Macintosh, Macintosh OS X, Novell Netware, OS/2, UNIX, Windows 3.x Endret 30. juni 2004 av sim Lenke til kommentar
Neophus Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Husker når jeg hadde influensa for lenge siden, det var utrolig rart. Lenke til kommentar
wil Skrevet 30. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2004 her har du kildene dine: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=232286 det står ikke der at den infiserer Linux maskiner det finner du her: http://www.trendmicro.com/vinfo/virusencyclo/ og søker på de forskjellige virusene så finner du det nok ut. Lenke til kommentar
sim Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 (endret) WIL, LES KILDENE FØR DU BRUKER DEM SOM KILDER! Jeg blir sinna når du bare sitter å dikter! Hvis brukere av Internet Explorer besøker sider infisert av "Scob", kan PC'en deres starte å laste ned et program fra en russisk nettside, heter det i en uttalelse fra firmaet Sophos, som spesialiserer seg på datasikkerhet. Posta link til symantec i det forrige innlegget mitt, men du synes vel at Norton SUGER, så den kan vel umulig stemme. Hilsen en smule irritert sim. Edit: This script runs on Windows 95, 98, ME, NT, 2000, and XP. Ser du Linux? IKKE JEG HELLER! Endret 30. juni 2004 av sim Lenke til kommentar
wil Skrevet 30. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2004 er dønn sikker på at jeg så det. på Trendmicro.com Lenke til kommentar
sim Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Dummeste jeg har hørt. Les kildene før du drar konklusjoner, så kanskje du blir tatt litt mer seriøst. Lenke til kommentar
Neophus Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 er dønn sikker på at jeg så det. på Trendmicro.com Om du er så dønn sikker klarer du vel å komme med en url? Lenke til kommentar
wil Skrevet 30. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2004 kan hende at jeg så litt feil, men ja, jeg fant ganske mange virus som kunne komme inn på en Linux pc ja. Lenke til kommentar
salah Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Ikke si noe om Linux ellers er det ikke noe bra. Alle vet Linux er bra:D Heia sim:D Lenke til kommentar
laaknor Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Vær så dønn sikker du vil, antallet virus som finnes til linux kan telles på hendende uten å telle same finger mer enn en gang. Har bare vært et stort virus til linux, og det slo til i 2001 og utnyttet en bug i openssh (noe som igjen betyr at den ikke var linuxspesifikk) Lenke til kommentar
sim Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 kan hende at jeg så litt feil, ... Så litt feil ? Du bommet skikkelig. Slike påstander uten noe som helst form for grunnlag er så j*vla irriterende . Lenke til kommentar
wil Skrevet 30. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2004 jaja, si hva dere vil, men jeg så no faktisk ganske mange virus til Linux når jeg søkte på trendmicro.com søkte på Linux. se selv dere. Lenke til kommentar
laaknor Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 jaja, si hva dere vil, men jeg så no faktisk ganske mange virus til Linux når jeg søkte på trendmicro.com søkte på Linux. se selv dere. Søk på "linux" hjelper ikke mye da..... det betyr jo at f.eks. "dette viruset angriper ikke UNIX eller Linux" slår inn på søket..... Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Kanskje ikke en så veldig rar, men helt forferdelig virus-opplevelse: På en eller annen mystisk måte fikk jeg et virus som renamet og gjorte 12000 mp3-er ubrukelige, med masse hakking og sånt i.. Første og eneste viruset jeg har hatt! Go Norton Internet Security og Antivirus 2004! Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Litt OT-prat her? Eneste jeg har hatt er Blaster. Irriterende, men rart? Nei... Tok litt tid å få fikset det, men ikke noe utenom det. Norton er kjekt å ha... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå