Fr@lme Skrevet 19. april 2002 Del Skrevet 19. april 2002 Har nettopp mottatt HL generation 3 fra gamesmix.no, men så oppdager jeg at det ikke er non cdkeys med! Vitsen for at jeg kjøpte det var liksom å få et par cdkeys til cs osv, men der dreit jeg på leggen eller? Er det non måte å bytte WONid mellom hl spillene jeg har lagt inn da eller? Takker for svar Fralme Lenke til kommentar
Roamer Skrevet 19. april 2002 Del Skrevet 19. april 2002 Send en email til Gamesmix, det skal vel være med cd-key såvidt jeg forstår. Lenke til kommentar
Fr@lme Skrevet 19. april 2002 Forfatter Del Skrevet 19. april 2002 Men pleier ikke hl å spørre om cdkey når jeg starter det første gang eller under installasjonen eller no? Gjorde hvertfall ikke det nå.. Menmen får vel sende dem en mail tenker jeg. Lenke til kommentar
El_PoLLa Skrevet 19. april 2002 Del Skrevet 19. april 2002 det er helt sikkert en key med. jeg går utifra den står på baksida helt nede på den håndboka du får med, eller inni coveret under cd-plata kanskje. let lenge så finner du den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå