ermj Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Jeg bruker IE v 6.0.2 og får ikke åpnet contacts i Gmail, har prøvd å disable Norton internet security uten at det funker. Noen som vet hva som kan være galt? Lenke til kommentar
So|o Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Har du en eller annen slags popup-stopper som er aktiv? Lenke til kommentar
SveinungB Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Har vært trofaast Opera'er i lang tid, men har midlertidig konvertert til Firefox til gmail og opera blir venner... Firefox er bra, men har en del mangler i forhold til opera, extensions er bra da! Men det skal vel bli "standard" på det nå, opera er iallefall med... Lenke til kommentar
ermj Skrevet 1. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2004 Det løste seg med omstart av maskinen, har ikke peiling på hvorfor!! Da har jeg NIS med pop-up stopper og google toolbar med pop-up stopper - likevel funker det. Lenke til kommentar
So|o Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Det løste seg med omstart av maskinen, har ikke peiling på hvorfor!! Da har jeg NIS med pop-up stopper og google toolbar med pop-up stopper - likevel funker det. Omstart er ofte den beste løsningen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå