Nilsen Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 jeg så netopp at min psu som jeg kjøpte i dag ikke har fått noen pris i prisguiden prisguiden netshop Lenke til kommentar
SEC44 Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Er på plass nå. Vet ikke årsaken til forsinkelsen. Ble jo lagt inn for flere måneder siden. Takk for tipset. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 30. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2004 takk. da kan jeg legge inn erfaring hvis jeg gidder.. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 30. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2004 Er den noe tess da? kødder du? systemet mitt ble mye mer stabilt.. fet er den og.. kabel stømper og hele pakker er ferdig montert.. digger det X merket på siden.. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Er nok en god del PSU'er som ikke er i produktguiden, dessverre. Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Det er egen "sticky" for denne typen spm.: Savner du et produkt i prisguiden? Post det her! Bruk den neste gang .... Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 1. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2004 Det er egen "sticky" for denne typen spm.:Savner du et produkt i prisguiden? Post det her! Bruk den neste gang .... jeg veit det, men det er ikke noe som jeg savner der, dette er bare en feil på noe som ligger der.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå