Ozelot Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 (endret) Var litt nysjerrrig på hvordan jeg fikk vekk alle håra som hadde krølla seg sammen inni den trådløse musa mi ( Logitec Cordless Optical elns ) Så da starta jeg med å montere den..alt gikk bra(og jeg fant faktisk mye hår!) helt til en liten del falt på skrivebordet.. Har ingen aning om hvor den skal være, og musa fungerer fint den, men kunne vært litt artig å visst hva den delen er til. Laster opp bilder så snart jeg får lada kameraet. mus mus2 mus4 bildene viser ikke delen jeg nå har liggende på utsiden av musa, men for den yngre generasjon, så kan de vel få en forsmak på hvordan en mus ser ut inni Endret 30. juni 2004 av Ozelot Lenke til kommentar
tbend Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Legg den i pengeboka.... om musa slutter å funke kan du prøve på nytt hær Lykke til. Lenke til kommentar
GeCcO Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Som alltid, ikke prøv å fiks noe som funker. Og siden den enda funker etter at du "fikset" den, så er det vel ingen tvil om at den er i orden Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 30. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2004 Som alltid, ikke prøv å fiks noe som funker. Og siden den enda funker etter at du "fikset" den, så er det vel ingen tvil om at den er i orden vel...tenkte jeg at alle de hårene ikke noe god nytte av seg (tvert imot, de lå litt i veien for sensoren), så da ville jeg fjerne dem. Lenke til kommentar
jaha Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 ta bilde av delen da, så kanskje jeg kan si deg hva det er for no! Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 30. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2004 (endret) Delen er gjennomsiktig og nesten umulig å ta bilde av ,siden jeg enten må zoome eller holde kameraet helt nærme, som igjen resulterer i dårlig kvalitet. Men kan jo prøve.. bit Endret 30. juni 2004 av Ozelot Lenke til kommentar
hce Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Det ser ut som den lille plast(?)biten har noe med optikken å gjøre antagelig. Se om dioden/fotodioden mangler noe foran seg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå