nomercy15 Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 har fått tak i spillet the typing of the dead som da skal lære meg touch typing..merket da med en gang at det er beregnet på ett engelsk tastatur..lurte da på om det var mulig å skifte inn i windows slik at pcen tror jeg har ett engelsk tastatur slik at taste posisjoner stemmer og slikt? Lenke til kommentar
Godlike Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Det er det serru Kontrollpanel -> Tastatur Så går du inn på Nasjonale inndatainstillinger og legger til engelsk... Lenke til kommentar
nomercy15 Skrevet 30. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2004 hmm..når jeg går inn dit kan jeg bære velge mellom hastighet og maskinvare.står ikke noe sånt..kjører xp og har logitech explorer tastatur tror jeg..hmm..mener jeg har sett det en plass Lenke til kommentar
tbend Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Det går ikke andre veien!..... Fra engelsk til Norsk... Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Regionale Innstillinger - Språk - Detaljer Lenke til kommentar
nomercy15 Skrevet 30. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2004 gjorde det og satt det til engelsk..men kan fremdeles skrive øæå osv..noen tips??? Lenke til kommentar
enden Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Hvilket tastaturoppsett du bruker i windows har lite med annet om hardware å gjøre. Flyttes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå