Windoge Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 [Doug Lombardi] The min spec is: 1.2 GHz Processor 256MB RAM DirectX 7 level graphics card Windows 2000/XP/ME/98 Mouse Keyboard Diskuter. Kile: http://www.driverheaven.net/dhinterviews/doug/ - Hvor dere i tilegg kan lese et nytt intervju. Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Mouse Keyboard Kan ikke si at de kom som en bombe akkurat Litt overrasket over at du kan "spille" med et DX 7 kort. Får vel neppe noen spesiell glede over spillet, men likevell. Resten var vel som forventet. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Ingen spesielle overraskelser ang. min. krav. Eneste som jeg kan se er at de går for et dx7 kort som minimum. Tidligere uttalelser snakket om dx6 kort som minimum... men ellers meget imponerende krav. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 er ikke dette hva du trenger får å starte spillet? jeg kjørte hele sims serien med 4 ganger dårlingere pc enn det jeg skulle ha.. det hakka som f* men det funka.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 [Doug Lombardi] The min spec is: 1.2 GHz Processor 256MB RAM DirectX 7 level graphics card Windows 2000/XP/ME/98 Mouse Keyboard Diskuter. Kile: http://www.driverheaven.net/dhinterviews/doug/ - Hvor dere i tilegg kan lese et nytt intervju. hva med skjerm ? når man fører opp mus&tastatur som minstekrav så burde da skjerm være med Lenke til kommentar
TCi Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 er ikke dette hva du trenger får å starte spillet?jeg kjørte hele sims serien med 4 ganger dårlingere pc enn det jeg skulle ha.. det hakka som f* men det funka.. Etter hva Valve har sagt tidligere kan spillet kjøres ganske bra på de minimumskravene.. men da er selvsagt de fleste effekter deaktivert. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 30. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2004 CS Source får rundt samme systemkrava fordi spillet jobber på samme grafikkmotor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå