TurtleMan Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Hei. Har A7N8X-X HK, og AMD 1900+ 1.6GHz CPU. Har klokket den til 1711 MHz, men når jeg skulle spille Moto GP 2 med noen venner, så restartet PC'en. Jeg prøvde Aqua Mark også. Og da den var nesten på slutten så restartet hele PC'en. Den ligger på en 50-56 Grader. Er det grunnen til at den restarter? Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Last ned Prime95, for å se etter om den er stabil. Lenke til kommentar
Xch0rp Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 (endret) eg ville ha klokket ned slik at du fAr en max temp pA 50 grader nAr cpuen jobber max varmen kan ha noe og si men det kan vere andre ting og pr0v og klokke den lit ned...det vil si sett vcore et hakk lengre ned og se om det hjelper....det kan jo og vere at cpuen ikke fAr nokk str0m pga. klokk og da vil den bli ustabil mvh Dan Endret 30. juni 2004 av Xch0rp Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 har du gitt den mere volt når du klokket? om ikke kan det hende at den blir ustabil. Men som nevnt tidligere i en post: Last ned prime95 og se om den er stabil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå