EDB Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 (endret) Hallo Hørt at man kan brenne to dvd filmer med en dual layer brenner og dual layer dvd'r. Jeg så også at det nesten ikke var forskjell i pris. 100,- eller noe sånt. Jeg tenkte på denne. Er den grei? Den kan brenne vanlige dvd-r også? Hvordan få byttet mellom filmer hvis man brenner to stk på en dual layer dvd? Så kommer vel 16X snart også, smart/dumt og vente på det? Endret 30. juni 2004 av EDB Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 hvis du konstant venter på noe raskere/bedre innen harware kan du jo nesten sitte å vente forgjeves.... Lenke til kommentar
EDB Skrevet 1. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2004 Det skjønner jeg også, men siden det er så kort til det skal komme tenkte jeg. Lenke til kommentar
maedox Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Ikke dumt å velge en DL DVD brenner, de er ikke no dyrere. Discene er dyre som f***, men de synker nok etterhvert . Sjekk ukens tilbud hos komplett.no, der koster den samme brenneren 695,-. Post erfaringer i produktguiden om du kjøper den Lenke til kommentar
EDB Skrevet 1. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2004 Oh, det har jeg ikke sett. Takk Men sku gjerne hatt litt info om hvordan man får sett to filmer hvis man brenner DL. Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Du kan jo bare lage menyer selv, og ha filmer etter hverandre som kapitler. Selv bruker jeg programmet TMPGenc til å lage dvd'er av diverse filmer og serier. Lenke til kommentar
EDB Skrevet 2. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2004 Du har DL dvd brenner? Man kan vel bruke nero til og brenne med? Så hvis jeg lager en meny da. Så kan jeg velge mellom to filmer når den starter rite? Må ikke se gjennom hele den ene først eller no sånt? Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Selvsagt må du ikke se gjennom den første Det var i VHS sin tid det Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Ja, har dual (NEC 2510). Man kan på alle dvd'er hoppe til akkurat hvor man vil. Avsnitt/kapitler lager man der man vil ha dem. Nero 6 brenner f.eks. dvd'er ja. Lenke til kommentar
EDB Skrevet 2. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2004 Takk for infoen. Da skal jeg nok bestille NEC 2510A i dag Men litt dyrt for DL dvd'r jah. Så får vel vente litt med de. Lenke til kommentar
bengh Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Sjekk ukens tilbud på Komplett ! http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=300724&cks=WOF Lenke til kommentar
EDB Skrevet 2. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2004 Bengh: fikk info om det litt lenger opp her, men takk anyways. Skal nok bestille den. Men har litt lyst og vente på 16X. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå