Master Casemod Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 (endret) jeg sitter fast i det oppdraget hvor jeg skal komme meg p åden ubåten da jeg har fått teknikeren til å heise opp ubåten....hva skjer da?? hos meg skjer det ingenting..... Endret 30. juni 2004 av Master Casemod Lenke til kommentar
Snorre123 Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Du skal inn i u-båten. For å komme dit må du ut av kontrollrommet, ta til høyre og så ta til høyre igjen. Da kommer du ut i "hangar"-rommet. Så er det bare å følge veien og gå på "heisen". Lenke til kommentar
Master Casemod Skrevet 30. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2004 men.....jeg forhører han teknikern....og får han til å heise opp ubåten....når det er gjort....hvis jeg slår ned han teknikern får jeg mission failed Lenke til kommentar
Snorre123 Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Ah, tror jeg forstår. Når han sier at han er villig til å få opp u-båten, drar du han med deg til kontrollpanelet rett foran. Der får du han til å gi signal om å få opp båten. Lenke til kommentar
Master Casemod Skrevet 1. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2004 ja....han får opp ubåten jah men etter at han har fått den opp og jeg slår han ned....får jeg mission failed får sånn melding om at den alarmen fikk ubåten forseglet/stengt Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Master Casemod, det er en bug i spillet. Desverre hadde jeg samme problem og måtte starte fra starten av spillet om igjen. Da jeg så kom tilbake til ubåten funket det. Typpisk Splinter Cell bug. Det første Splinter Cell hadde den berømte "alarm-buggen" som gjorde sånn at alarmen gikk uten at du hadde gjort noe som helst galt, og Splinter Cell 2 har denne. Det som skal skje er at du forhører han som har med ubåten å gjøre, og deretter skal du kunne gå videre ned til ubåten. Vet ikke om det har kommet noe patch som har ordnet dette ennå. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Ah, tror jeg forstår. Når han sier at han er villig til å få opp u-båten, drar du han med deg til kontrollpanelet rett foran. Der får du han til å gi signal om å få opp båten. Du forteller det riktig, men buggen gjør nok sånn at ingenting av det du sier vil gå. Lenke til kommentar
Master Casemod Skrevet 1. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2004 en bug jah....de er jeg blitt godvenner med....nesten alle spilla mine har de har du link til sted det jeg kan laste ned nyupdate? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 en bug jah....de er jeg blitt godvenner med....nesten alle spilla mine har de har du link til sted det jeg kan laste ned nyupdate? Desverre. Men vet ikke om det hjelper, fordi det hjalp ingenting på Splinter Cell 1. Google er din venn Lenke til kommentar
espkul Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 (endret) Går det å kjøre Splinter Cell 2 på 1,6 GHz 512 RAM FX5200 128??? uten å spille på low og 1024 Endret 1. juli 2004 av espkul Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Går det å kjøre Splinter Cell 2 på 1,6 GHz 512 RAM FX5200 128??? uten å spille på low og 1024 Muligens, men det vil ikke gå noe spesielt bra. Skjermkortet ditt er enormt dårlig.. Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Det er en bug ja.. hadde samme problemet.. måtte restarte missionen for å kunne fortsette Lenke til kommentar
Master Casemod Skrevet 2. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2004 du restarta hele missionet eller hele spillet? funka det etterpå? Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 du restarta hele missionet eller hele spillet? funka det etterpå? bare missionen.. det funka da ja Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 Jeg og har ett "problem". Sitter fast her. Ikke kan jeg gå på siden eller i midten, hjelper ikke å skyte ned lysa kan ikke komme over gjerdet. Er foresten dumt at de triksa han kan, kan han kun gjøre der det er meningen! Likevell, artig spill. Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Err.. ta på Nvg så det er letter å se hvor du er, hvis du er i hagen der du skal inni huset, der vaktene går å flommlysene er, gå til venstre bak kassene, plyster på de, når de kommer , gå bak de å ta de.. etter det gå i huset Hvis det var i det hele tatt der du var..-.. sry if not Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 (endret) er der ja... venstre side der hvor autogunneren er? Har prøvd å plystre men jeg er vist ikke nærme nok. Går jeg nermere blir jeg drept med en gang. EDIT: kom litt lenger,,på høyre side, finner det kansje ut. bare storma fram EDIT: klarte det...men må jeg ha skudd for å overleve? brukt opp alle. Endret 22. juli 2004 av Åsmund Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 er der ja... venstre side der hvor autogunneren er? Har prøvd å plystre men jeg er vist ikke nærme nok. Går jeg nermere blir jeg drept med en gang. EDIT: kom litt lenger,,på høyre side, finner det kansje ut. bare storma fram EDIT: klarte det...men må jeg ha skudd for å overleve? brukt opp alle. Hvis du var der jeg sa, så brukte jeg ikke et eneste skudd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå