Naasaa Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Har samme post i vannkjølingsemnet, men ingen gidder å svare meg! Så derfor spør jeg igjen: Har en ulyd i Eheim 1048 pumpa, synes å ha lest en plass at dette kommer av høyt mottrykk og tror Skrue vet en måte å få bort denne lyden!! Noen her som har gjort dette??? Lenke til kommentar
HighTower Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Det kan være vannbobler i pumpa de. Jeg fikk også noen ulyder i starten, men du må bare prøve å få ut boblene, beste måten er kanskje å skru av pumpa. Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 *host* feilpostet */host* du må ta en slik "eheimen mod" ved å lime fast impellern eller .no Lenke til kommentar
Haukeboe Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Det kan være vannbobler i pumpa de. Jeg fikk også noen ulyder i starten, men du må bare prøve å få ut boblene, beste måten er kanskje å skru av pumpa. trur du mener luftbobler Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 På tide at en modderator stenger denne posten? Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Perfekt topic da! Han glemte bare ",a thread for you to close!" Lenke til kommentar
Gef Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 -Dårlig bruk av emnefelt -Dobbelpost -Feilpostet Selv om du ikke får svar i den andre tråden din på 2 timer, så nytter det svært lite å bumpe tråden din for å se om du får mer svar da. Dessuten er det imot retningslinjene her på forumet. Emnetittelen tror jeg det ikke er så mye og si om, untatt at den ikke er passende til tråden din i det hele tatt. Vannkjøling = worklogs?? huff og huff Vi fortsetter det her . Ikke la dette gjenta seg flere ganger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg