FORD..NOZ Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 jeg lurte på om noen her veit om hvordan man laster opp bilder?? så man kan bruke på inleg og osv...... Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 (endret) Registrer deg på www.home.no, så får du en hjemmeside med 30mb plass til å laste opp på. Når du har lastet opp et bilde, så skriver du bare inn url'en til bildet i posten du vil det skal komme opp i. Endret 30. juni 2004 av jh_ Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 (endret) home er tungvindt og dårlig. bruk www.imgspot.com raskt og enkelt... du trenger ikke å registrere deg en gang.. edit: hva har dette med overklokking å gjøre? Endret 30. juni 2004 av Natrium Lenke til kommentar
Innos Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 http://upl.silentwhisper.net/ Brukte home.no før, men det er et jævla stress, tar ikke mer enn 1 min å laste opp bilder der, homeno tar opptil 10 min. :o Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 bruk www.imgspot.comraskt og enkelt... du trenger ikke å registrere deg en gang.. Hmm.. Den var ikke dum Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 bruk www.imgspot.comraskt og enkelt... du trenger ikke å registrere deg en gang.. Hmm.. Den var ikke dum enig.. det er en sykt bra løsning.. bedre blir det ikke.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå