Hårek Skrevet 19. april 2002 Del Skrevet 19. april 2002 Har ny vannkjøling fra Microplex. Parflex koblingene er veldig lett å sette sammen, men hvordan skal de åpnes igjen? Fikk åpnet en ved bare å dra litt hardt, men den neste sitter som bare f***. Er det noe verktøy som skal brukes? Lenke til kommentar
sjemmy Skrevet 5. juni 2002 Del Skrevet 5. juni 2002 Ja, er det noen som har noen tips her. Bruke rå makt eller finnes det en mer elegant metode? Lenke til kommentar
dale Skrevet 5. juni 2002 Del Skrevet 5. juni 2002 Har du prøvd å vri slangene rundt mens du drar? Det burde fungere. Det blir som å lirke den av Lenke til kommentar
Brainar Skrevet 5. juni 2002 Del Skrevet 5. juni 2002 Næi, jeg mener at du skall trykke inn den ringen på koblingen som ligger nærmest slangen å dra ut slangen. Jeg har ikke prøvd d selv men d er noe lingnene på pnaumatik (trykkluft) Lenke til kommentar
TORbear Skrevet 5. juni 2002 Del Skrevet 5. juni 2002 Er enig med Brainar, bare trykke på ringen, hadde tilfeldigvis et par liggende(de heter ikke parflex, men samme prinsipp) her ved siden av meg og jeg testa det, ringen er saken :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå