bambam Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Jeg har kjøpt en bil, der nøklene til dørene mangler. Hva skal/kan jeg gjøre med dette? Det er en -78 mod Ford Capri mk3. Går det an å lage nye nøkler til de gamle låsene, eller må jeg skifte hele låsen? Lenke til kommentar
Opus Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Mangler nøkler!? Nøkkelkoden står kanskje på en av lås-sylindrene til dørene eller tenningslåsen. Lenke til kommentar
bambam Skrevet 1. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2004 Jepp, de(den) er sporløst vekke. Hva bør jeg gjøre om jeg ikke finner noe nøkkelkode? Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 få ny tenningslås fra bilopphugger og koble den på Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Skifte låsen vel? Kan vel ikke gjøre no annet... Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Capri har forresten veldig dårlige låser, prøv å dirk den opp med en flatbanket sveisetråd eller spiker Lenke til kommentar
FlexGym Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 (endret) Slettet før jeg får advarsel må nok kjøpe nye låser + tenningslås..dyrt.. Endret 1. juli 2004 av FlexGym Lenke til kommentar
skrekk Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Mange biler har nøkkelnummeret stemplet inn på sylinderen på bagasjelokket, det kan være verdt et forsøk å demontere den for å se... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå