Equerm Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Måtte bare informere dere om at Gjest Baardsen var på NRK i dag, Alf Maurstad er en SUPER skuespiller. Men var det noen som fikk med seg filmen? Vil vite om det er andre der ute som liker gamle svart/hvitt filmer slik som meg? Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Hvis det er den Gjest Baardsen filmen jeg har sett, så digget jeg den... Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 1. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2004 (endret) Hvis det er den Gjest Baardsen filmen jeg har sett, så digget jeg den... Beskrivelse: Gammel 1950 eller noe slikt, elendig lyd elendig bildekvalitet, SUPER humor. Den handler om en tyv som heter Gjest Baardsen, han er som Robin Hood stjeler fra de rike og gir til de fattige, grunnen til at han gjør det er fordi han ble uskyldig dømt av noen rikinger første gangen han var i fengsel. Endret 1. juli 2004 av Equerm Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Vet hva selve historien handler om. Det jeg mente var vel om jeg har sett "riktig" versjon av filmen hvis det har blitt laget flere. Men det høres ut som det er den jeg har sett... Lenke til kommentar
Lapette Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Bestefar skuffer aldri Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå