chokke Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 SÅ kampen mellom Komplett og DICE på battlefield 1942 og Rieger hos komplett var sinnsyk pilot, men noen som vet hvilken joystick han bruker? Hørt at han bruker Microsoft force feedback 2. Er denne joysticken bra, ca. pris? Har selv Logitech Wingman force 3D og er IKKE fornøyd, får bare halv gass selv med kalibrering, lasta ned nyeste drivere og greier. Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Jeg bruker selv Microsoft Force Feedback 2 og er bra fornøyd med den - veldig behagelig stikke... Den versonen med FF koster 7-800 NOK mens versonen uten koster 3-400 NOK om jeg kan huske =) Lenke til kommentar
Twennie Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Microsoft har sluttet å produsere/utvikle/selge alt av spilltilbehør til PC for en god stund siden. Vil uansett anbefale Logitech Freedom til BF. Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Microsoft har sluttet å produsere/utvikle/selge alt av spilltilbehør til PC for en god stund siden. Vil uansett anbefale Logitech Freedom til BF. Bah, der var jeg logget på som Kristine, ja. Slik går det når man låner bort PC'n til dama. Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Microsoft har sluttet å produsere/utvikle/selge alt av spilltilbehør til PC for en god stund siden. Vil uansett anbefale Logitech Freedom til BF. Betyr da dette at mi Microsoft-stikke er veldig verdifull og skjelden og kan bli mye verdt i senere tid ? Lenke til kommentar
So|o Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Har ikke brukt Joystick i BFV. Har en Microsoft Force Feedback 2 som har stått i skapet en stund.. kanskje på tide å ta den fram og teste den igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå