johanf Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Finnes det noen gratis krypterings-saker, hvor jeg kan kryptere mail og filer osv. før de sendes noen steder? Jeg er ikke helt sikker på hvordan det funker, men kanskje noen har noen linker til meg så jeg kan lese mere om PGP. _ johanf Lenke til kommentar
arnizzz Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Leter etter det samme selv. Med plug-in støtte for outlook 2003 ww.pgp.com har en freeware versjon men den har ikke plug-in støtte. Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Ikke bruk PGP... Bruk GPG! www.gpg.org <- den skulle vel funke?.. Finnes sikkert no' Windows greier for den også. Men jeg er altså ikke sikker Søk på Google (Outlook, Windows, og GPG) Lenke til kommentar
Sivert Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Ikke bruk PGP... Bruk GPG! www.gpg.org <- den skulle vel funke?.. Finnes sikkert no' Windows greier for den også. Men jeg er altså ikke sikker Søk på Google (Outlook, Windows, og GPG) Linken din fuka ikke. Denne skulle vell være mer riktig link Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå