Ceaucescu Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Glemte ikke vanntankt. NC Bay reservoir er vanntank. Men du kan også bruke den du linket til. Bare pass på å kjøp riktig nipple, 1/2. hmm ok, men er den vanntanken der noe å satse på da? Kjøper eheim pumpen og den tanken jeg linket til jeg... Jeg lurer på å kjøpe en sånn en når jeg får råd, kan jeg koble på den også? Med det oppsettet du satt opp, den radiatoren jeg sa og den pumpen jeg sa, vil alt passe sammen? Er alle i samme diameter? hvor mye slange burde jeg kjøpe? Jeg syntes den tanken jeg linket til er veldig fin. Den festes i 5¼"-drevet, og frigjør derfor mye endel plass i kabinettet. Men Vanntanken har ikke noe å si på ytelsen av vannkjølingen (med mindre det er en annen nipple). Enig i at Ehiem pumpa er et bedre valg. Så sant du kjøper samme nipple til HDDen, så skal den passe den. Kjøp 1/2 ID så er passer alt sammen. Kjøp ca. 3 meter med slange. Da har du mer enn nok. Men det er alltid greit med litt ekstra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå