BIGG Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Vet ikke om filterordner er rette ordet, men det var det eneste jeg kom på. Problemet er altså å dra med seg en haug med forskjellige filtre uten å fylle fotobagen. Filtrene er jo levert i plastbokser av ymse størrelse, spesielt de fra Tiffen er enorme og tar vanvittig med plass. Tenkte på noe ala CD-bokser(de du åpner som en bok). Er det noen som har sett eller hørt om noe lignende, eller har andre gode forslag til hvordan jeg skal få med alle filtrene uten at de tar for mye plass? Lenke til kommentar
froggyler Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Denne burde vel kunne brukes: http://www.bhphotovideo.com/bnh/controller...u=248095&is=REG Lenke til kommentar
BIGG Skrevet 30. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2004 Yes! Midt i blinken, akkurat noe slikt jeg tenkte på. Så gjenstår det bare å finne den i Norge... Takker og bukker! Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Yes! Midt i blinken, akkurat noe slikt jeg tenkte på. Så gjenstår det bare å finne den i Norge... Takker og bukker! ...eventuelt bare finne ut hva mer du egentlig trenger, og deretter bestille alt fra USA. Eller kanskje du har en kompis du kan dele portoen med? Lenke til kommentar
BIGG Skrevet 1. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2004 Greia er at det er bare ei uke siden jeg fikk en pakke fra B&H, så jeg må nok vente en stund til... Tenkte ikke på det en gang før jeg så de enorme plastboksene Tiffen-filtrene kom i! Litt ille å bruke $26 i porto på en dings til $15... Får snoke litt rundt og se om noen selger noe lignende her i landet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå