Jolle99 Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 (endret) Noen som vet hva slags størrelse det er på de 6 festehullene på Ti4200 kortet? de to lengst ut; og de fire som er i en firkant litt lengre inn rundt gpu`en.... (M2?) Lurer også litt på om noen vet hvor jeg kan få kjøpt skurer til disse hullene... skal feste gpu blokka (clas / biltema)? prøvd å søke i forumet, men ikke slakt meg hvis dere finner en gammel trå om dette likevel.. Endret 30. juni 2004 av Jolle99 Lenke til kommentar
olejohan Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Eg har et MSI Geforce Ti 4200. Det er 2 festehull og der er ikkje gjenger. Bruker berre plastskruer med moter på. Funker fet..! Ole-Johan Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 både gf3 og ati har "m3" hull eller m3 skruer som passer nedi.. men det er jo seff ikke gjenger i selve kortet. og du er dum hvis du prøver å lager. Lenke til kommentar
Jolle99 Skrevet 30. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2004 (endret) åkei vet jo det ikke er gjenger da, men ville vite hva slags skruer som gikk gjennom før jeg kjøpte på clas skal jo ha skruene inn i blokka seff Endret 30. juni 2004 av Jolle99 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå