EDB Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 damn, håper det ikke skjedde noe med returen av mp3 spiller'n min Sendte den inn for 2 uker og 1 dag siden... Lenke til kommentar
fenris1979 Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 skulle ha meg nytt kabinett men da fikk iq data den bestillingen istede Lenke til kommentar
Kimble Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Hvordan har det seg at så mange webshopper er nede samtidig? Har noen sett noen andre norske sider som er nede? Lenke til kommentar
thrug Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Arrgh. Det påvirker ikke utsendelse av ordrer, håper jeg?!? Om ikke mitt 6800 GT kort blir sendt i morgen blir linjeleverandøren Komplett's minste problem. Lenke til kommentar
tbend Skrevet 30. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2004 Nei, vi er ikke frustrerte er vi? grrrr.... Hadde tenkt at de skulle sende den i dag..... (skjerm)..... Men får håpe det er oppe i kveld.... de taper mye penger nå!.... Lenke til kommentar
Netshop Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Hvordan har det seg at så mange webshopper er nede samtidig? Har noen sett noen andre norske sider som er nede? Årsaken er at både Komplett og vi dessverre har valgt samme ISP, en ISP som trolig har forvekslet begrepene "oppetid" og "nedetid" da de utstedte garantier for linjene. Uff og uff, vi håper dog vi snart er oppe igjen, men dette er fryktelig irriterende for både oss og dere.Vi kan dessverre ikke annet enn å beklage, dette er utenfor vår kontroll. Men; vi er tilgjengelige på mail om dere skulle ønske å legge inn en ordre eller sjekke noe. Mvh Netshop Lenke til kommentar
Komplett.no Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Heisann! Da ser det ut til at vi er oppe igjen Lenke til kommentar
Tannpirkeren Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Komplett er oppe igjen men netshop er nede. Til informasjon. Sveinl. Lenke til kommentar
tbend Skrevet 30. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2004 dette var dirty... Venter på netshop! Lenke til kommentar
tbend Skrevet 30. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2004 dær var netshop oppe igjen..... Enjoy... Lenke til kommentar
goopern.com Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Hvordan har det seg at så mange webshopper er nede samtidig? Har noen sett noen andre norske sider som er nede? Forklaringen er nok enkel, de er begge naboer tipper de deler fiber og at noe lags linja har vært nede Lenke til kommentar
Multicom Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Multicom kan være bra alternativ Vi ønsker selvsagt alle gamle og nye kunder velkommen om det er problemer med å få bestilt online hos våre konkurrenter! Lenke til kommentar
joker Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Hos meg er Netshop nede enda er det bare hos meg eller ???? Lenke til kommentar
fAight Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Funker fint her, så det er nok bare hos deg... Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Verken komplett eller netshop er nede her hos meg. Lenke til kommentar
Lugmeister Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Ser ut som om netshop og komplett er nede igjen, kanskje på tide å bytte ISP. Lenke til kommentar
GaKKGaKk Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Ja så jammen er ikke netshop nede... Og så nå som jeg endelig hadde fått lønn... #¤&%" Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 oppe igjen begge to nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå