wanka Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 hei!!! jeg har et 3D Blaster® GeForce3™ Titanium 200 gfx-kort som har en vifte som bråker som fy. Jeg bruker aldri kortet til spill. Er det mulig å klokke kortet ned så mye at jeg kan fjerne viften ? Eller er det mulig å skru av 3d-delen på kortet helt ? Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 underklokking gjør jo kortet litt kjøligere, me jeg veit ikke om det blir kjølig nok tiø å ta av vifta... er det å¨temp måler? Lenke til kommentar
Naasaa Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Hvis du klokker det ned ganske my og setter inn ekstra motstander i stedet for å voltmodde det så kanskje du kan sette på en fin liten ribbe Lenke til kommentar
razer Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 setter inn ekstra motstander i stedet for å voltmodde det Du setter faktisk inn regulerbare motstander når du voltmodder.. Lenke til kommentar
Naasaa Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Du setter faktisk inn regulerbare motstander når du voltmodder.. Ja, men du skjønner poenget Lenke til kommentar
wanka Skrevet 30. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2004 Det er en ganske stor ribbe på den i tillegg til vifta. Tror ikke det er noen temp måler på kortet. Hvilket prog kan jeg bruke for å underclocke ? Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Du kan jo kjende på ribba. Forsiktig med fingern Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 du bruker vanlige overklkkingsprogramm og stiller core og ram nedover istedet for oppover men har den begynt å bråke nå i det aller siste eller har det alltid vært sånnn.... se om det er mye støv på vifta...... Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Tror det skal gå greit å underklokke det med f.eks. rage3d og så koble ut vifta. Den kjøleribba så stor og fin ut Lenke til kommentar
wanka Skrevet 12. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2004 jeg får prøve å fjerne vifta. det verste som kan skje er at gfxkortet tar kvelden ? (eller kan pcen ta kvelden også?) Lenke til kommentar
e321 Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 næ.... skrur vel seg av før noe går for varmt eller hur? Eller kommer opp masse feilmeldinger ? Lenke til kommentar
Ildflue Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Artifacts (masse hvite prikker eller feil på skjermbildet) Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 (endret) Dobbelpost Endret 13. juli 2004 av Kasp Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Kjøp deg en Arctic Cooler. Jeg har for tiden et Gainward GeForce 3MX kort, og Arctic cooler passer på den i tillegg til at jeg slipper den lille bråkete vifta.. Så at dette var et TI kort, så er ikke helt sikker på om Arctic cooler vil passe, men du kan jo sjekke litt rundt Lenke til kommentar
Lucifer 666 Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Har også et lignende kort som vifta begynte å bråke på. Tok da av vifta og løsnet klistermerket på baksiden. Der ser du et hull i midten med en aksling oppi. Trykk inn noe smøring der, f.eks 5-56 eller noe i den duren. Min ble da akkurat som ny Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå