camxer Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 (endret) Jeg har nettop lastet ned "knoppix 3.4" linux på min pc. Det funker fint med det er ikke noe lyd . Og så lastet jeg ned "Pcsx2" emulator men jeg er litt forvirret den ene er windows og den andre er linux versjonen. Så jeg vet ikke om window versjonen emulerer windows i linux eller om den emulerer linux i windows . Jeg har windows Xp installert med alle drivere. Alt utenom lydkortet funker i knoppix. Endret 30. juni 2004 av camxer Lenke til kommentar
fullifaencom Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Jeg har nettop lastet ned "knoppix 3.4" linux på min pc. Det funker fint med det er ikke noe lyd . Og så lastet jeg ned "Pcsx2" emulator men jeg er litt forvirret den ene er windows og den andre er linux versjonen. Så jeg vet ikke om window versjonen emulerer windows i linux eller om den emulerer linux i windows . Jeg har windows Xp installert med alle drivere. Alt utenom lydkortet funker i knoppix. Et helt sprøtt forslag ville jo være å prøve i den EGNE LINUX delen av forumet :-) Kanskje det er flere linux guruer der enn i "annet om hardware" God sommer Lenke til kommentar
blacktower Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Stenges av overnevnte grunn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg