Naasaa Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Har nå fått en ulyd i pumpa etter at jeg monterte en ny vannblokk i systemet, har hørt at dette kommer av et stort mottrykk i vannet. Har hørt noen snakke om en Eheim-mod slik at man får bort denne lyden, noen som kjenner til den??? Lenke til kommentar
Naasaa Skrevet 30. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2004 Ingen som kan hjelpe, er veldig irriterende med den skrangle lyden?? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 (endret) http://www.eheim-mod.de.vu/ http://www.stud.uni-hannover.de/~angho/com...c_wak_eheim.htm Edit: Sidene er på tysk, men bildene taler vel for seg. Endret 30. juni 2004 av Satrucci_ Lenke til kommentar
Xpression Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Hadde ulyd i mi pumpe (dog en Hydor L30). Den hørtes nesten ut som en barebermaskin. Nå har jeg en "eheim-moddet" Hydor L30 som er stillegående og grei. Lenke til kommentar
Naasaa Skrevet 30. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2004 Toppers må bare unnskylde for den posten i worklogs også, var desperat etter å få vekk den lyden pluss at jeg syntes at jeg hadde lest at skrue hadde en løsning på problemet! Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Joda, og flere enn meg kjenner til dette. Regner med at du har fått greie på det du trenger å vite om Eheim-mod´en nå? Men pass på at du poster riktig neste gang da. Lenke til kommentar
klikko Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 hva slags e-heim har du? jeg har 1250 og når jeg åpnet min for å sjekke den rotor saken så virket det som at den satt inni et hakk som gjorde at den ikke ville lage denne "klikkelyden" den satt helt bom fast på en måte.... skal den sitte fast på alle pumper eller er det spessielt på 1250 pumpene? noen som vet? skrue? Lenke til kommentar
olejohan Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Har Eheim 1046 og eg kjøler tank-pumpe-radiator-cpu-gpu-chipset-psu-tank Funker helt fet!! Har også gjort eheim-moden da. Ole-Johan Lenke til kommentar
Raz Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Jeg har samme problem og tenker jeg skal prøve på denne mod'en. Men jeg er ganske dårlig i tysk foruten det jeg lærte av Derrick på nrk før i tida så det jeg lurer på er hvilken type tape man kan bruke og hvor lenge en slik mod normalt holder? Det vil si, er dette noe man må belage seg på å gjøre flere ganger? Takk! Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Der er det brukt teflontape, men eg brukte vanlig elektrikertape. Har gått slik i snart et år no, fungerer heilt fint. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå