Djevlen Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 (endret) Jeg skal dele adsl til 3 andre maskiner nå, og trenger en NAT-router.. NOEN som kan anbefale noen til meg? til ikke altfor dyr pris? http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=121673&cks=PRL <-jeg har sett litt på denne? dene r vel grei nok den? Endret 30. juni 2004 av Djevlen Lenke til kommentar
Umbra Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Er en helt grei ruter det der, jeg brukte v.1 da jeg hadde ADSL fra Telenor. En fordel med SMC produkter er at de har livstidsgaranti. Lenke til kommentar
Tannpirkeren Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 (endret) Har samme routeren selv. Den er stabil som et fjell, lett og grei å sette opp. Også enkel å oppgradere firmware på. Sveinl. Endret 1. juli 2004 av Sveinl Lenke til kommentar
Crazychip Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Den er nok ikke det verste man kan kjøpe nei! Jeg har brukt en del SMC produkter i WLAN og det har vist seg å være mye bedre en andre. Lenke til kommentar
Geir Frode Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Trådløst.........ikke aktuelt????? Jeg har nå fått DI 624+ denne var jo kjempe goe........ Du har vel vurderte tenker jeg Ihvertfall lykke til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå